تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک مرکزی:صدورکارت از کلیه شعب بانک ملت میسر می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بانک مرکزی:صدورکارت از کلیه شعب بانک ملت میسر می باشد
کد خبر: ۴۲۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 03 August 2014


سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بانک ملت که زمانی در بانکداری الکترونیک پیشتاز بود اکنون با کاهش پرسنل مرکز خدمات کارت در خیابان نجات الهی مشکلات زیادی برای مردم درست کرده است.
مرکز خدمات کارت در خیابان نجات الهی با داشتن فقط یک کارمند برای پاسخگویی به مشتریان که هر ساعت سه یا 4 نفر را جواب میدهد و با صفهای تا 50 نفره که باید 10 ساعت در نوبت ماند و یا فردا مراجعه نمود باعث ایجاد مشکل برای کسانی که کارتشان مشکل دارد و یا بدون هرگونه هشداری تاریخ اعتبار آن منقضی شده است می شود.
البته بسادگی شمارا به شعبه خودتان ارجاع میدهند که در مدت یک یا دوروز کارت جدید بگیرید ، در حالی که سایر بانکها کارت مشتریان شعب دیگرشان را نیز فوری تحویل میدهند.البته اعتراض بی فایده است و تماس با بازرسی بانک و مراجعه به بازرسی بانک ملت در چند قدم پایین تر نیز بی فایده است زیرا بقول خودشان بازرسی تابع مدیریت است و مدیریت هم در جریان مساله هست.معاونت سرپرستی منطقه 6 که ظاهرا دستور ایشان مبنی بر کاهش پرسنل این واحد باعث بوجود آمدن این مشکل شده  هم حاضر به صحبت نشدند.
با تشکر

پاسخ:

باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره1016/ت مورخ92/12/06 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،باعنایت به این که دربازه زمانی کوتاه(اواخربهمن تااواسط اسفندماه سال92)به لحاظ رعایت موارد ایمنی وکنترل بیشتر،ثبت درخواست صدور کارت به صورت آزمایشی،محدودبه شعبه افتتاح کننده حساب شده بود.این امردرمقاطع فوق باعث گردیددفاتر پشتیبانی کارت به ویژه دفترخیابان استادنجات اللهی با حجم زیادی از مراجعین روبروشوند.
درحال حاضرباپیش بینی تمهیدات سیستمی امکان ثبت درخواست صدور از کلیه شعب میسر می باشد.همچنین جهت ارائه سرویس سریع ومطلوب تر ،پرسنل دفتریادشده به چهارنفرافزایش یافته است.درخاتمه ضمن پوزش از مشتری گرانقدر،بانک ملت تلاش می نمایددرکلیه ساعات شبانه روز به مشتریان عزیز خودبهترین خدمات راارائه نماید.

اداره روابط عمومی
    سهیل ایلداری         مهدیه نعیمی تبریزی














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن