تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 40پروازداخلی به مقصد کیش در روزهای هفتم و 10 مرداد ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش 40پروازداخلی به مقصد کیش در روزهای هفتم و 10 مرداد ماه کیش - ایرنا - سرپرست فرودگاه بین المللی کیش با بیان اینکه حجم مسافران ورودی به کیش در طی روزهای تعطیلات عید فطر افزایش داشته است افزود : در روزهای هفتم و دهم مرداد ماه 40 پرواز به تعداد پروازهای روزانه اضافه شد .


کوروش فتاحی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد تعداد پروازها و مسافران در روزهای 7 تا 10 مرداد ماه مصادف با تعطیلات عید فطر افزود : این بازه زمانی و همچنین برگزاری جشنواره های مختلف فرصت خوبی برای سفر گردشگران به جزیره زیبای کیش بود.
وی افزود : در روزهای عادی 60 پرواز در این جزیره انجام می شود در حالیکه در هفته گذشته و به ویژه روزهای سه شنبه و جمعه هفتم و دهم مرداد این تعداد به 100 پرواز رسید که نشان از افزایش تعداد مسافران به جزیره را داشته است .
فتاحی اظهار داشت : در طول این روزها 254 پرواز انجام و تعداد 29 هزار و 930 نفر مسافراز طریق پروازهای مختلف در فرودگاه کیش جابجا شد.
وی تعداد مسافران ورودی را 15 هزار و 172 نفر و مسافران خروجی را در تا پایان روز جمعه 15 هزار و 178 نفر اعلام کرد .
سرپرست فرودگاه بین المللی کیش در مورد تاخیر های خطوط مختلف هوایی افزود: طی هماهنگی های بعمل آمده با خطوط هوایی سعی شده این تاخیرها به حداقل برسد و خوشبختانه موارد در این زمینه کم گزارش شد .
وی در مورد تخلیه بار در کوتاه ترین زمان ممکن در فرودگاه کیش نیز گفت : تلاش کردیم با اختصاص نیروهای بیشتر مقدمات تخلیه سریعتر بار قبل از مسافر را فراهم سازیم .
جزیره کیش از نقاط دیدنی در استان هرمزگان با وسعت 91 کیلومتر از جزیره های خلیج فارس در جنوب ایران است. در گذشته این جزیره را به نام « قیس » می خواندند. کیش از طبیعتی زیبا و منحصر به فرد بر خوردار است . سواحل آرام با ماسه های مرجانی ، آب زلال و شفاف ، پوشش گیاهی مناسب و سر سبزی و طراوت آن به ویژه در هفت ماه از سال ، نقاط دیدنی ، مجموعه های تفریحی و ورزشی ، آثار باستانی و دیدنی همه و همه چشم اندازی زیبا و تماشایی به این جزیره بخشیده است که سالانه بیش از یک و نیم میلیون نفر گردشگر را به سوی خود جلب می کند.
1630**1641/668



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن