تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805408768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از بطن انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از بطن انقلاب است تبریز - ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این شورا نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است که با تدبیر و آینده نگری امام راحل در 12 مرداد ماه سال 1359 تشکیل شد.


حجت الاسلام حسین تقی زاده روز یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول 34 سال از حیات خود در ایجاد هماهنگی تشکل ها و جناح های سیاسی جهت برگزاری مراسم و راهپیمایی های مختلف ملی و انقلابی و بسترسازی برای هرچه باشکوه تر و گسترده تر برگزار شدن آنها اقدامات موثری انجام داده است.
وی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش های اصیل آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست های استکبار جهانی نقش برجسته ای را ایفا کرده است.
حجت الاسلام تقی زاده راهپیمایی بی نظیر روز جهانی قدس امسال را آخرین برگ از افتخارات بی شمار این نهاد مقدس خواند و گفت: مردم انقلابی و روزه دار ایران اسلامی در آخرین جمعه رمضان فریاد انزجار خود را از کودک کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی سر دادند و این راهپیمایی عظیم در سراسر میهن اسلامی به همت و هماهنگی نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحقق یافت و به جهان مخابره شد.
وی به فعالیت های مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال های متمادی اشاره کرد و افزود: این مجموعه خدمت رسان یک نهاد انقلابی، مردمی و تحت نظارت و زعامت ولی فقیه زمان در طول 34 سال به وظایف محوله عمل کرده است.
حجت الاسلام تقی زاده اضافه کرد: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد توانسته با عمل به وظایف خود، مشارکت و حضور گسترده و گرم مردم مسلمان و انقلابی ایران در صحنه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی را تضمین نماید.
وی گفت: وجود با برکت آیت الله جنتی به عنوان یک فقیه خستگی ناپذیر و قاطع در مقام نمایندگی ولی فقیه و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر مسوولان دلسوز در مسوولیت های مدیریتی در ادامه عمل به وظایف مندرج در اساسنامه شورا و اجرای مطلوب برنامه های مردمی، ملی و مذهبی عامل اساسی بوده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های چشمگیر این نهاد در استان، گفت: با اینکه از محل اعتبارات فرهنگی استان بهره چندانی عاید این شورا نمی شود اما با اهتمام و همدلی و همفکری مجمع نمایندگان عضو شورا و سایر نهادها، سازمان ها و تشکل های اسلامی و مردم شهیدپرور، بصیر و آگاه و همچنین راهنمایی ها و حمایت های ارزنده و کارساز نماینده ولی فقیه در استان به وظایف محوله به نحو احسن عمل می شود.
7236/587



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن