تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813455731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 300 هزار خودرو به همدان در تعطیلات عیدفطر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورود 300 هزار خودرو به همدان در تعطیلات عیدفطر همدان - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های همدان گفت: 300 هزار خودرو در ایام تعطیلات عید سعید فطر از مسیرهای مواصلاتی به این استان وارد شدند که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.


ˈنصرت ا... حیدریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : علاوه بر محورهای ورودی ، تردد در شبکه راه های استان در ایام تعطیلات نیز از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است و بالغ بر یک میلیون و 244 هزار و 182 تردد درون شبکه ای استان نیز ثبت شده است.
وی اضافه کرد: جاده های اصلی استان همدان مجهز به 41 دستگاه تردد شمار است که ورود تمامی وسایل نقلیه در مسیرهای مختلف این منطقه را به ثبت می رسانند.
وی گفت: پرترددترین مسیر ارتباطی همدان در ایام تعطیلات ، محور ساوه – همدان با حدود 86 هزار و 411 تردد و پس از آن نیز محور اراک - ملایر با ثبت بیش از 45 هزار تردد هستند.
وی یاد آور شد: بر اساس آمار به دست آمده از دستگاه های ثبت تخلفات سرعت غیر مجاز و رعایت نکردن فاصله طولی بیشترین میزان تخلف در جاده های ورودی روعان - همدان ، کوریجان - همدان و ساوه - همدان بوده است.
حیدری با ذکر اینکه همدان مسیر عبور بسیاری از مسافران به دیگر نقاط کشور است ، بیان کرد: با توجه به اهمیت نظارت بر تردد و مدیریت ترافیک در ایام تعطیلات تابستانی ، علاوه بر گرفتن آمار لحظه ای تردد ، با استفاده از دوربین های نظارتی موجود در محورهای استان وضعیت ترافیک جاده ها ، وضعیت فیزیکی محورها نیز در مرکز مدیریت راه های استان بررسی و با هماهنگی با سایر ارگان ها ، ترافیک هدایت و کنترل می شود .
وی گفت: نظارت بر روند فعالیت شرکت های حمل و نقلی و مباحث ایمنی ناوگان عمومی در ایام تعطیلات با حساسیت بیشتر دنبال می شود.
502 دستگاه اتوبوس ، 708 دستگاه سواری کرایه و یک هزار و 683 دستگاه مینی بوس در همدان وظیفه جابجایی مسافران را بر عهده دارند همچنین 24 هزار و 313 راننده حرفه ای در استان همدان فعال هستند.
همچنین 13 هزار و840 دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در این استان فعال هستند که حدود 2.5 درصد از بار کشور را جابجا می کنند.
7525/576



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن