تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخلفان طرح ضیافت استان افزون بر یک میلیارد ریال جریمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان: متخلفان طرح ضیافت استان افزون بر یک میلیارد ریال جریمه شدند زاهدان- ایرنا- مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان شناسایی شده در طرح ضیافت استان به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.


به گزارش روز شنبه اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، سیدˈمرتضی مدنی فدکیˈ افزود: طرح ضیافت در طول ماه مبارک رمضان به اجرا در آمد که به همین منظور سه شعبه این اداره در مرکز و پنج شعبه در شهرستان های استان فعال بودند.
وی هدف از اجرای این طرح را کنترل قیمت ها در ماه مبارک رمضان ذکر کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح علاوه بر اینکه روزانه کیفیت و قیمت کالاها مورد بازرسی قرار می گرفت گشت هایی برای نظارت بیشتر بر روی کالاهای اساسی انجام می شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای این طرح 783 فقره پرونده تخلف در سطح استان تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد که 754 فقره آن مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان این پرونده ها نیز به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
مدنی بیان کرد: همچنین تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در این مدت گشت مشترک با مراکز بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی برقرار کرد و در این راستا هشت واحد تولید و عرضه غیر بهداشتی فرآورده های غذایی پلمپ و بر روی دو واحد متخلف نیز پلاکارد نصب شد.
وی عمده تخلفات این مدت را گرانفروشی، رعایت نکردن نکات بهداشتی و عدم درج قیمت ذکر کرد و افزود: کالاهایی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ، زولبیا و بامیه و تخم مرغ بیشترین تخلفات واحدهای صنفی بود.
وی همچنین از اجرای طرح تابستانه این اداره در استان خبر داد و افزود: این طرح با هدف حفظ حقوق مسافران و گردشگران در حال برگزاری است که در این خصوص تعزیرات حکومتی استان گشت های مشترک با ادارات مربوط برقرار کرده و از موسسه های گردشگری، مراکز اقامتی و تفریحی، هتل ها و رستوران ها بازرسی انجام می دهد. ک/1
7312 / 653



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن