تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ توسعه دانش‌ نوین باید در تمام کشور گسترش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل وثوق:
فرهنگ توسعه دانش‌ نوین باید در تمام کشور گسترش یابد
اردبیل خبرگزاری مهر: معاون پشتیبانی و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی گفت: باید فرهنگ توسعه دانش‌ نوین و از جمله دانش فنی رویان در کشور گسترش و تکثیر یابد و منحصر به تهران نباشد.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد وثوق بعد از ظهر شنبه در دیدار با استاندار اردبیل اضافه کرد: پژوهشگاه رویان در مرز و لبه علم حرکت کرده و برای ایران افتخارآفرینی می‌کند و لازم است دانش فنی آن در تمام استانها توسعه یابد. وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های جهاددانشگاهی در راستای توسعه علم بهره گرفت، ادامه داد: پژوهشگاه رویان یکی از موسسات فوق تخصصی بنام و دارای جایگاه ویژه در جهان است. معاون پشتیبانی و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی ادامه داد: این پژوهشگاه با افتخار آفرینی در بطن یک نهاد انقلابی، تبلور واقعی تعهد توام با تخصص است که در دنیا برای کشورهای پیشرفته مورد الگو قرار گرفته است. وی توسعه دانش نوین در اردبیل را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تقویت نیروی انسانی، انجام پروژه‌های مشترک بین مراکز آموزشی و سرمایه‌گذاری و ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی باید در اولویت کاری توسعه جهاددانشگاهی استان اردبیل قرار گیرد. وثوق خواستار حمایت مسئولان استان اردبیل از جهاددانشگاهی شد و تاکید کرد که البته بدون وجود بستر و عزم و حمایت مسئولان، پی‌ریزی هر طرح پژوهشی و علمی و اجرایی ناموفق خواهد بود. رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به ایجاد مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی و گسترش آن در بخش‌های مختلف آموزشی تحقیقاتی و درمانی اضافه کرد: راه اندازی این مرکز ثمرات بسیار خوبی برای منطقه و شمالغرب کشور دارد. رامز نصیری صالح افزود: گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه درمان ناباروری و سلول درمانی می‌تواند به دلیل مرزی بودن این استان ارزآوری خوبی برای کشور و استان داشته باشد. وی با بیان اینکه بدون کار پژوهشی و دستیابی به حوزه‌های جدید علم و فناوری نمی‌توان آن را بومی کرد و چرخه تولید دانش باید در استان به حرکت درآید، ادامه داد: توسعه مراکز علمی بویژه تاسیس و تجهیز مرکز درمان ناباروری استان در اولویت جهاددانشگاهی قرار دارد.


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن