تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات و کمبودهای کتابخانه اندیشه در قزوین رفع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین اشدری:
مشکلات و کمبودهای کتابخانه اندیشه در قزوین رفع می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر قزوین گفت: با تامین امکانات مورد نیاز کتابخانه اندیشه از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی و محوطه سازی، کمبود های این فضای فرهنگی برطرف می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر، شهردار منطقه سه، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین روز شنبه در جریان بازدید از کتابخانه اندیشه بر حل مشکلات و نواقص این مکان فرهنگی و در نظر گرفتن منابع مالی برای اجرای کارهای عقب مانده تأکید کردند.

فاطمه اشدری در این بازدید اظهارداشت: مشکلات و نواقص این کتابخانه سه سال متوالی است که حل نشده و علیرغم بازدیدهای مکرر مسئولان این نواقص همچنان باقیست.

وی افزود: کتابخانه اندیشه قرار بود در ساعاتی هم شبانه روزی شده، بوفه ای برای رفاه حال اعضاء ساخته شود، مشکلات مربوط به سرمایش و گرمایش، ساماندهی فضای سبز، امکانات آتش نشانی، کف سازی و محوطه سازی حیاط کتابخانه هم انجام شود که تاکنون هیچیک از موانع برطرف نشده و نواقص پروژه همچنان باقی است.

رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر بر تحقق کار عملیاتی از طرف مجموعه شهرداری برای حل مشکلات این مکان فرهنگی تأکید کرد و گفت: این پروژه در اصلاح بودجه سال قبل پیش بینی شده و شهرداری موظف به انجام کار عملیاتی برای تحقق آن شد ولی این اقدام هم صورت نگرفت. وزیری نژاد: قابلیت افزایش ظرفیت 300 متری کتابخانه اندیشه

در ادامه سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: علیرغم مشکلاتی که برای رفع موانع وجود دارد ولی سال قبل در راستای توسعه مرکز و خرید تجهیزات آن اقداماتی انجام شد.

وی از اجرای عملیات بخشی از کف سازی مجموعه توسط پیمانکار خبرداد و افزود: انجام عملیات فضای سبز و گلکاری مجموعه همچنان باقی مانده اما کتابخانه اندیشه این ظرفیت را دارد که تا 300 متر به فضای موجود آن افزوده شود که در این زمینه نمازخانه مستقل شده و در کنار حیاط آن بوفه ای ساخته شده و دیگر نواقص آن رفع شود. شهرداری منطقه سه آماده همکاری برای رفع مشکلات کتابخانه اندیشه

عبدالعلی دربندی زاده شهردار منطقه سه نیز در این بازدید از مساعدت مالی برای حل مشکلات سخت افزاری و خرید تجهیزات مربوطه برای مجموعه خبرداد و گفت: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری نیز برای ساماندهی فضای سبز مجموعه مشارکت خواهد کرد.

در ادامه عبداللهی مسئول کتابخانه اندیشه گزارش کوتاهی ارائه داد و گفت: اعضاء کتابخانه از فضای فرهنگی این مجموعه همواره بهره می برند به طوریکه در یک سال گذشته 20 نفر از اعضاء در کنکور کارشناسی ارشد و حدود 60 نفر در آزمون کارشناسی مورد پذیرش دانشگاهها قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در زمان کنکور 400 نفر در کتابخانه پذیرش می شوند و این مجموعه برای حدود 60 هزار نفر خدمات فرهنگی ارائه می کند.

            
 


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن