تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 50 هزار متر مکعب گاز سی ان جی در جایگاه های شهر قزوین به فروش می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزانه 50 هزار متر مکعب گاز سی ان جی در جایگاه های شهر قزوین به فروش می رسد قزوین - ایرنا- معاون اداری مالی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: روزانه 50 هزار مترمکعب گاز سی ان جی در جایگاه های شهر قزوین به فروش می رسد.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، ˈحسین حبیبیˈ افزود: با نصب دستگاه و نازل های جدید در جایگاه نواب و راه اندازی فاز دوم جایگاه جمهوری، روزانه تا 190هزار متر مکعب گاز در جایگاه های قزوین به فروش می رسد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر دو جایگاه در سطح شهر قزوین وجود دارد که دو کمپرسوری هستند و با راه اندازی فاز دوم جایگاه جمهوری، تعداد جایگاه های دو کمپرسوری به سه جایگاه افزایش می یابد.
حبیبی تصریح کرد: سالانه 32 میلیارد تومان سوخت توسط خودروهای گازسوز قزوین مصرف می شود که اگر همین خودروها قرار بود از بنزین به عنوان سوخت استفاده کنند، مبلغی معادل 53 میلیارد تومان باید هزینه می کردند.
7389 / 614



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن