تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان فوق العاده بیش از 19 هزار مسافرفرهنگی در تعطیلات عید سعید فطر انجام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل: اسکان فوق العاده بیش از 19 هزار مسافرفرهنگی در تعطیلات عید سعید فطر انجام گرفت خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اسکان فوق العاده 19 هزار و 500 نفر از مسافران فرهنگی در تعطیلات عید سعید فطر در استان اردبیل انجام گرفت و علاوه برآن بیش از 700 خانواده به صورت رایگان اسکان داده شدند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد ساعت 13:43



  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، صابر سپهری با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، ضمن تشکر و قدردانی از خادمان فرهنگی در ستادهای اسکان نواحی و مناطق اظهار داشت: با حضور کم سابقه مسافران فرهنگی که به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در استان اردبیل انجام گرفت علاوه بر مدارس تجهیز شده 820 کلاس دیگر را تجهیز و همکاران مسافر را اسکان دادیم.
وی از پذیرش19 هزار و 500 نفر در قالب 3هزار و 530 نفر خانواده در بیش از 100 مدرسه تجهیز شده دیگر در تعطیلات فطر خبر داد و گفت: کثرت حضور مسافران به حدی بود که با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه اردبیل، اداره کل تربیت بدنی و فرمانداری اردبیل، سالن های ورزشی امام خمینی(ره)، شهدای دانش آموزی، شهید دیرین، تختی، پهلوان رضازاده، 17شهریور، طبقات مصلی امام خمینی(ره) اردبیل و تالارهای خانه معلم به طور رایگان در اختیار همکارانی که امکان استفاده از چادر را داشتند آماده و تحویل داده شد که جا دارد مراتب قدردانی و سپاس خود را از عنایت و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و فرمانداری اعلام نمایم .
مدیرکل آموزش و پرورش از جایگاه رتبه سومی میهمان پذیری استان در کشور خبر داد و افزود: مهمترین مأموریت های خدمتگزاران و مسئولین آموزش و پرورش خدمت بی منت و تأمین تسهیلات رفاهی برای معلمان است که در این ایام سعی کردیم میزبان شایسته ای برای همکاران فرهنگی و سایر مسافران باشیم.
سپهری تصریح کرد: با افزایش چشمگیر و بی سابقه مسافران در استان اردبیل برای اولین بار کلیه کلاس های مجهز ستادهای اسکان نواحی و مناطق استان در تعطیلات عید سعید فطر از مسافران پر شد و بلافاصله نسبت به افزایش کلاس ها برای پذیرش و اسکان فرهنگیان اقدام کردیم.
وی در پایان با تأکید بر تکریم و رضایتمندی فرهنگیان مسافر گفت: نواحی یک و دو اردبیل، سرعین، نیر، خلخال و مشگین شهر افتخار میزبانی و بیشترین پذیرش مسافر را در این ایام داشته اند و  سعی داریم با تمامی امکانات موجود فضای مناسب و خدمات شایسته ای را به سنگربانان تعلیم و تربیت در استان دارالارشاد و حسینی اردبیل ارائه نماییم.













 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن