تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819377680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد اقامت مسافر در مشهد شکسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رکورد اقامت مسافر در مشهد شکسته شد مشهد - ایرنا - مسوول واحدهای اقامتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، رکورد اقامت مسافران در مشهد شکسته شد.


یوسف بیدخوری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در تعطیلات اخیر شاهد ورود و اقامت بسیار مطلوب مسافران و زائران به مشهد بودیم که طی چند سال گذشته بی سابقه بود.
وی با بیان اینکه قبل از آغاز تعطیلات مزبور، میانگین اقامت در واحدهای اقامتی این استان 85درصد بود، گفت: در طول روزهای تعطیل تا شب گذشته این میزان به بیش از 95 درصد واحد های اقامتی رسید که طی سالهای اخیر بی سابقه بوده است.
بیدخوری اظهار کرد: طی چهار روز تعطیل گذشته درصد اشغال واحدهای اقامتی مشهد از روز اول نوروز هم بیشتر بود که از این نظر حضور خوب و باورنکردنی مسافران در این شهر تجربه شد.
وی افزود: ستاد دائمی سفرهای خراسان رضوی در طول این چهار روز به طور کامل فعال بود و تیم های نظارت و بازرسی در این مدت با فعالیت شبانه روزی اقدام به نظارت های کامل نمودند.
بیدخوری گفت: بر اساس بخشنامه صادره مرخصی کارمندان این اداره کل طی مدت مزبور لغو شد و رسیدگی به شکایات مورد بررسی و پیگیری تیم های نظارت و بازرسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: از چهارم تا دهم مرداد ماه در مجموع تعداد اقامت 685 هزار و 784 نفر در واحد های اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه های دارای مجوز، مدارس، حسینیه ها و کمپ های شهر مشهد ثبت شد.
وی بیان کرد: در مجموع ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه های دارای مجوز، مدارس، حسینیه ها و کمپ ها، سالنهای ورزشی، خوابگاههای دانشجویی و اماکن متبرکه دارای واحدهای اقامتی 205 هزار و 835 نفر شب می باشد.
وی افزود: علاوه براین ظرفیت زائرسراهای مشهد نیز 40 هزار نفر شب است./3
7496 /664



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن