تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804358880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ایلام: برخورداری از دانش هسته ای نظام را در مقابل تهدیدها بیمه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ایلام: برخورداری از دانش هسته ای نظام را در مقابل تهدیدها بیمه می کند ایلام- ایرنا- نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری ایران اسلامی از توان استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای این نظام را در مقابل هجمه ها و تهدیدهای پیشرو مصون و بیمه خواهد کرد.


به گزارش ایرنا، «علی محمد احمدی» روز شنبه در جمع مردم دهلران اظهار کرد: اتکای به قدرت های بزرگ نمی تواند کشور را مستقل کند و امروز شاهدیم که جهان غرب با روسیه که در 30 سال گذشته و در جنگ تحمیلی همسو با آنها بود بر سر مسائل اوکراین دچار چه مشکلاتی شده است.
وی به قدرت بازدارندگی در مقابل قدرت های بزرگ اشاره کرد و افزود: این قدرت در عقلانیت و دانش نهفته است و اصرار ایران بر داشتن حق هسته ای اصرار بر سلاح های کشتار جمعی نیست چون امروز هیچ کشوری در دنیا به اندازی ملت ما صاحب عزت نیست و این نشان دهنده عقلانیت ، درک و شعور ملت و کارگزاران نظام است.
نائب رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنین کشوری نمی تواند به دنبال تجاوز باشد و برخورداری از دانش هسته ای برای حضور در عرصه های بین المللی و بازدارندگی یک امر اجتناب ناپذیر است و مذاکرات یک ماهه فرزندان ملت نیز در راستای پافشاری بر این حق صورت می گیرد.
احمدی یادآور شد: مذاکرات تیم هسته ای کشورمان در گفت و گو با غرب و دفاع از حقوق ملت در مقابل زیاده خواهی های آنان شایسته قدردانی است و امروز شاهد به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران در دستیابی به آرمان های بزرگ خود در عرصه های بین المللی هستیم.
وی همچنین به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اشاره و بیان کرد: خوشبختانه شیب اجرای این مرحله ملایم بوده و 420 میلیارد ریال درآمد حاصل اجرای این مرحله به مردم پرداخت می شود.
نماینده دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح تحول سلامت را از برنامه های موفق دولت یازدهم ذکر کرد و گفت: پیش از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیماران 70 درصد هزینه های درمانی را پرداخت می کردند اما با اجرای این طرح هفت درصد از سوی بیماران و مابقی را دولت از محل هدفمندی پرداخت می کند.
احمدی در ادامه به مشکلات اعتباری اجرای طرح های زیربنایی در ایلام پرداخت و گفت: امسال با تلاش دولت از محل ماده 180 تبصره 22 ، 150 میلیارد ریال به بودجه استان اضافه می شود که 50 میلیارد ریال آن سهم شهرستان های حوزه جنوب است که این اعتبار برای تکمیل طرح های کشاورزی، آب روستایی، عشایری ، راه ها ، خدماتی و فرهنگی هزینه می شود.
وی همچنین از موافقت وزیر کشور برای تبدیل دهلران به فرمانداری ویژه خبر داد و اظهار کرد: ایجاد بخشداری در «دشت عباس» نیز از سوی مسوولان استان در حال پیگیری است.
وی گفت: پنج هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی دهلران که در تملک شرکت ها و نهادهای غیر بومی استان است، به دانش آموختگان بخش کشاورزی و مردم مرزدار شهرستان واگذار می شود.
وی احداث راه های ایمن و استاندارد را از نیازهای اساسی این شهرستان در حال توسعه عنوان کرد و یادآور شد: تبدیل مسیر مهران – دهلران و اندیمشک به مسیر شریانی از برنامه های وزارت راه و شهرسازی است.
احمدی تاکید کرد: امسال 40 میلیارد ریال برای تعریض جاده مهران به دهلران در نظر گرفته شده و همچنین از محل 600 میلیارد ریال قیر روستایی نیز اعتباری برای تعریض راه دهلران، اندیمشک لحاظ شده است.
نماینده حوزه جنوبی در مجلس شورای اسلامی تکمیل شبکه گاز رسانی به دهلران پیش از شروع فصل سرما را از دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید در این شهرستان بیان کرد و اضافه کرد: مشکلات گاز رسانی در پادگان دوکوهه و معارضان در خوزستان برطرف شده و با عبور لوله از کرخه تا اوایل فصل سرما عملیات گازرسانی به شهرستان تکمیل و مردم از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.
احمدی در پایان از رایزنی های متعدد برای راه اندازی دفتر نفت و گاز غرب در شهرستان مرزی دهلران با توجه به وجود منابع بزرگ نفت و گاز در منطقه خبر داد. ک/2
7175/540



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن