تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816482243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اتحاد مسلمانان، صهیونیست ها شش روز هم دوام نمی آورند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب نماز جمعه قم:‏ با اتحاد مسلمانان، صهیونیست ها شش روز هم دوام نمی آورند قم- ایرنا- امام جمعه موقت قم گفت: اگر امروز مسلمانان ‏متحد شوند، به دشمن کمک نکنند، به آنان چراغ سبز نشان ندهند و سکوت معنادار نداشته باشند، رژیم صهیونیستی شش روز هم دوام نخواهد آورد.‏


به گزارش ایرنا آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ، در خطبه های نماز جمعه این هفته قم درحرم مطهر حضرت معصومه(س)، افزود: گویی برخی سران کشورهای عربی در مقام تسویه حساب با مردم مظلوم و ستمدیده غزه برآمده اند، اما در ‏مقابل مقاومت فلسطینی ها زبانزد است.‏
وی اظهار کرد:برخی کشورهای عربی و اسلامی طرح صلح به نفع رژیم صهیونیستی ‏ارائه می دهند و در عین حال از ورود کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به غزه جلوگیری ‏می کنند حال باید به آنان گفت اگر رگ عربی و اسلامی ندارید، آیا انسان هم نیستید؟
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:امروز دموکراسی و ‏لیبرالیسم رنگ باخته اند، چرا که زاغه های مهمات آمریکا به روی رژیم صهیونیستی باز شده است تا علیه مردم ‏مظلوم غزه استفاده شود .
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به بمباران انبارهای مواد غذایی توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ‏این رژیم و حامیان او به دنبال مرگ دسته جمعی مردم غزه هستند و آمریکا همچنان به ‏کمک رسانی به رژیم صهیونیستی مشغول است.
وی با اشاره به تکان خوردن دنیا به واسطه جنایت های رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: بسیاری از مدرسه های غزه که مربوط به سازمان ملل متحد بوده و بارها مکان آنها به رژیم ‏صهیونیستی اطلاع داده شده و کودکان در آنجا ساکن بودند، دژخیمان صهیونیست آن را با خاک ‏یکسان کردند.
امام جمعه موقت قم ادامه داد:آمریکا به صهیونیست ها چراغ سبز نشان می دهد و به جای محکومیت اسراییل، فلسطین را محکوم می کند اما آنها باید بدانند که فریاد زنان و کودکان فلسطینی در تاریخ ثبت ‏خواهد شد.
مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: هر چند امکانات رژیم اشغالگر قدس با مردم فلسطین قابل مقایسه نیست، اما موشک های مقاومت فلسطین خواب خوش را از صهیونیست ها گرفته و فرودگاه هایشان را نیمه تعطیل کرده است.
وی اظهار کرد: بنا بود از ساعت هشت صبح امروز (جمعه)آتش بس 72 ساعته در غزه ‏حاکم شود، اما رژیم صهیونیستی این توافق را نقض کرد و تعداد شهیدان را به یکهزار و 500 شهید ‏رساند که باید این جنایات توسط همگان محکوم شود.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس، اظهار کرد: مردم ‏بر اساس وظیفه و تکلیف و با زبان روزه در گرمای هوا به خیابان ها آمدند تا جنایت های رژیم کودک کش ‏صهیونیستی را محکوم کنند.
وی افزود: از سوی دیگر مردم با این حضور می خواستند که به مردم مظلوم فلسطین بگویند ملت ایران سرزنده است و پس از 35 سال همچنان بر روی شعارهای امام خمینی(ره) پابرجامانده است و امام راحل به خوبی رژیم ‏صهیونیستی را شناخته بودند و به همین دلیل روز قدس را تعیین کردند.
وی در بخش دیگر سخنانش به حوادث عراق اشاره کرد و گفت: مزدوران صهیونیست ها در این کشور ‏مسلمانان را می کشند و در حقیقت دو جبهه علیه اسلام تشکیل شده است.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حمایت های برخی کشورهای اسلامی از داعش و تروریست ها در عراق اشاره کرد و گفت: کشورهایی که پول می دهند تا داعش و تروریست رشد کنند، بدانند که روزی این تروریست ها بلای جان آنها خواهند شد.
آیت الله حسینی بوشهری همچنین به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اشاره کرد و گفت: روزی همین طایفه ها بقیع را ‏تخریب کردند و امروز هم در موصل عراق، بقاع متبرکه و آرامگاه های پیامبران الهی را منهدم می کنند و توجه ‏ندارند که اگر روزی با آرمان های الهی و دین خدا شوخی کنند، مشکلات گریبان خودشان را خواهد ‏گرفت.
امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز شهادت آیت الله ˈشیخ فضل الله نوریˈ اشاره و کرد و بیان داشت:پایداری این روحانی جلوه ای از ایستادگی و مقاومت روحانیت تشیع در طول تاریخ ‏برای حفظ اسلام است.
وی همچنین با اشاره به هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله ˈعلی مشکینیˈ، امام جمعه فقید قم و رییس مجلس خبرگان رهبری ، از وی به عنوان نمونه زهد و تقوا یاد کرد.ک/4
/7406 /7404/ 550/



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن