تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802742849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرمانشاه: امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرمانشاه: امریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا آمریکاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله ˈمصطفی علماˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به حمایت آمریکا از جنایات اسراییل علیه مردم غزه گفت: امروز آمریکا علنی از نسل کشی و کودک کشی اسراییل در غزه حمایت می کند و از طرفی دیگر یقه خود را برای حقوق بشر پاره می کند.
وی اظهار کرد: رییس جمهوری آمریکا با جسارت تمام می گوید که ما از اسراییل حمایت می کنیم و به آنجا اسلحه و مهمات و حتی سرباز می فرستیم و این سووال از رییس جمهوری آمریکا پیش می آید که آمریکا با آن همه قدرتش سرباز برای مبارزه با کودکان می فرستد؟
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سکوت سران عرب در خصوص جنایات اسراییل و کشته شدن زنان و کودکان مسلمان در غزه گفت: سران کشورهای اسلامی را دیگر نمی توان مسلمان شمرد چرا که آنها به دین اسلام آمریکایی گرویده اند همان تعبیری که امام خمینی (ره) 30 سال پیش فرمودند.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری روحانی برجسته زمان مشروطه گفت: این روحانی مبارز و با بصیرت بیش از 80 سال پیش فضای دنیا را پیش بینی کرده بود که تمام دنیا مقابل دین و شرع خواهند جنگید و بخاطر آن بود که چوبه دار را بوسید اما مشروطه را بدون واژه مشروعه نپذیرفت.
وی در ادامه خطبه ها به روز جهانی شیر مادر اشاره کرد و افزود: امروز دنیا به یکی از احکام دین اسلام رسیده که 1400 سال پیش نهادینه شده است و آن هم دو سال تغذیه بچه از شیر مادر و اینکه هیچ چیز جایگزین شیر مادر نمی شود.
امام جمعه کرمانشاه به 12 مرداد روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و از کارکنان این نهاد اسلامی به دلیل زحماتشان در برگزاری آیین های ملی و مذهبی باشکوه بخصوص برگزاری عید سعید فطر و مدیریت راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان قانون اساسی در 12 مرداد 1358 گفت: از کرامات امام خمینی (ره) آماده ساختن زیرساختهای حکومت اسلامی در سریع ترین زمان ممکن بود که این موضوع و برگزاری زیاد و متوالی انتخابات های مردمی این انقلاب را در دنیا بی نظیر می کند.
آیت الله علما 14 خرداد سالروز تخریب قبرستان بقیع و بارگاه مطهر چهار امام معصوم (ع) را نیز یادآور شد و گفت: این عمل وحشتناک توسط وهابیون انجام شد که خود این وهابیون نیز زاده همان اسلام آمریکایی هستند که انشاالله دوباره اسلام واقعی بر سرزمین وحی و قرآن حاکم می شود.
وی به 15 مرداد ماه سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکای جنایتکار هم اشاره داشت و گفت: این کشور جنایتکار برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است و پس از اتمام جنگ جهانی دوم درعرض چند ثانیه بیش از 150 هزار نفر از مردم بی دفاع از کودک و زنان و غیره را کشت و امروز نیز با حمایت از اسراییل، القاعده، النصره و داعش همان جنایات را در دنیا مرتکب می شود.
امام جمعه کرمانشاه در پایان خطبه ها با اشاره به احادیث امام علی (ع) در سفارش به تقوی و پرهیزکاری گفت: تمام گرفتاریهایی که امروز در جامعه ما دیده می شود بخاطر بی تقوایی های فردی و اجتماعی است که گریبان ما را هم در این دنیا و هم در آخرت می گیرد.
در پایان نماز جمعه این هفته کرمانشاه نمازگزاران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین واعلام دوباره انزجار خود از اسراییل جنایتکار و حامیانش از مسجد جامع کرمانشاه تا میدان آزادی راهپیمایی کردند.
7456/567/681



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن