تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803876697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار کرمانشاه: مدیریت استان برای ایجاد تحول نیازمند اختیارات بیشتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار کرمانشاه: مدیریت استان برای ایجاد تحول نیازمند اختیارات بیشتر است کرمانشاه - ایرنا - معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: مدیریت استان در زمینه مسایل کلان دارای نقش کلیدی و محوری نیست و برای ایجاد تحول نیازمند اختیارات بیشتر است.


به گزارش ایرنا، علی اصغر میرزایی روز پنجشنبه در جمع مدیران استان اظهار داشت: هم اکنون بخش عظیمی از مبادلات تجاری و مالی کشور در تهران اتفاق می افتد و استان هایی مانند کرمانشاه سهمی در این مسایل کلان ندارند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی که قرار است در حوزه توسعه اتفاق بیافتند همگی با محوریت مرکز انجام می شوند و استان های مرزی باید همچنان با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به گریبان باشند، این بخشی نگری، تمرکزگرایی و اقتصادی بودن نگاه ها به ضرر مردم تمام شده است.
معاون استاندار با اشاره به اینکه مدیریت استان در زمینه مسایل کلان دارای نقش کلیدی و محوری نیست افزود: سیاستگذاری پروژه های استان کرمانشاه در مرکز انجام می شود و کارشناسان ما نقشی در تهیه و تدوین آن ها ندارند.
این مدیر باسابقه دلیل این وضعیت را تسلط نگاه تمرکزگرا در کشور دانست و اظهار داشت: این نگاه آسیب زیادی به کرمانشاه زده و خواهان تغییر آن هستیم، اگر قرار است مدیریت استان در مقابل مردم مسوولیتی داشته باشد باید دارای اختیار نیز باشد.
میرزایی ادامه داد: استان در زمینه تامین منابع مالی پروژه های کلان با مشکل روبرو است و باید ماهها رایزنی و پیگیری کرد تا بتوان برای آن ها بودجه ای دریافت کرد.

دولت یازدهم به دنبال تمرکززدایی است

وی در ادامه افزود: خوشبختانه دولت یازدهم نشان داده به دنبال تغییر در بخشی نگری، تمرکزگرایی است و مدیریت استان نیز با استقبال از این رویکرد تازه به دنبال تدوین برنامه هایی برای برون رفت از این وضعیت است.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: متأسفانه مدیران تنها به دنبال گرفتن پول و اعتبار برای پروژه ها و طرح ها هستند که این رویه مطلوب نیست؛ زیرا ما به دنبال اهداف کلان تری هستیم، ما به دنبال نخبگان و مدیرانی هستیم که بتوانند مشکلات کلان کشور را حل کنند.
وی با اشاره به اینکه منابع مالی به تنهایی نمی تواند زمینه ساز توسعه باشد، اظهار داشت: در دولت قبلی، استان منابع مالی خوبی در اختیار داشت اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و میزان بیکاری در همین وضعیت فعلی قرار داشت، در حالی که اکنون با محدودیت منابع مالی روبرو هستیم.

هزینه هایی که به واسطه مرزی بودن به ما تحمیل می شود

میرزایی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه به واسطه مرزی بودن هزینه های بسیار زیادی را متحمل می شود، اظهار داشت: هر ساله بیماری های دامی و نباتی از کشورهای همسایه وارد کشور می شود و مدیریت استان مجبور است بخش قابل توجهی از منابع مالی خویش را صرف جلوگیری از گسترش آن ها به دیگر مناطق کشور کند.
وی خاطرنشان کرد: ما این هزینه ها را متقبل می شویم تا دام ها و محصولات کشاورزی دیگر شهرها در امان باشند، در حالیکه بابت این کار هیچ بودجه خاصی در اختیار استان قرار نمی دهند.
در ادامه این جلسه مدیران ادارات، سازمان ها و دستگاه های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه رازی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، نیروهای نظامی و انتظامی، آب و فاضلاب روستایی و ... به بیان مشکلات و طرح خواسته های خویش پرداختند.
567



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن