تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805665425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارهمدان: سرویس دهی به گردشگران به نحو مطلوب در حال انجام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارهمدان: سرویس دهی به گردشگران به نحو مطلوب در حال انجام است همدان- ایرنا - فرماندار همدان گفت: در تعطیلات عید فطر امسال با وجود ورود بی سابقه مسافران و گردشگران تابستانی به همدان هیچ گونه مشکل امنیتی برای مسافران ایجاد نشده است و همه مسوولان در حال آماده باش هستند تا سرویس دهی مطلوبی به مسافران ارایه دهند.


ˈعلی تعالیˈ روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در تعطیلات عید فطر امسال موج بی سابقه ای در سفر به همدان وجود داشت و استقبال خوبی از این شهر تفریحی و توریستی شده است.
وی ادامه داد: هوای مطبوع شهر همدان موجب شده که مسافران تمایل بیشتری به مستقر شدن در پارک ها و فضای سبز داشته باشند که به لحاظ این استقبال، تدابیر لازم اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: نزدیکی به مرکز کشور و داشتن آب و هوای خوب یکی از دلایل دیگر حضور بی شمار مسافر به همدان بوده است.
فرماندار همدان گفت: نیروی انتظامی با احضار همه نیروی های خود در مناطقی که مسافران متمرکز شده اند، حضور دارند و با انجام اقدامات امنیتی و انتظامی و با استفاده از همه ظرفیت های خود تاکنون پوشش بسیار خوبی داشته است و هیچ گونه مشکل امنیتی و انتظامی در این چند روز گذشته برای مسافران ایجاد نشده است.
تعالی افزود: با وجود جمعیت بی شمار مسافر و گردشگر به همدان از لحاظ سرویس دهی به مسافران فعالیت های خوبی در همدان انجام شده است.
تعالی اظهار کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان همدان با جدیت فعال شده که تا ساعت 12 شب گذشته حدود شش هزار و 500 نفر را در 125 مدرسه و یک هزار و 50 کلاس درس اسکان داده است.
وی افزود: در صورت استقبال بیشتر مسافران و تمایل خود آنان، مدارس جورقان و مریانج نیز برای پذیرش مسافران پیش بینی شده است.
فرماندار همدان گفت: شهرداری نیز با استفاده از همه ظرفیت های خود نظارت مستمری بر سرویس بهداشتی در پارک ها داشته است.
به گفته تعالی، همچنین مقرر شد در صورت افزایش مسافر از ظرفیت اردوگاه های فرهنگی سپاه برای اسکان گردشگران استفاده شود و ورزشگاه های شهر نیز از طریق تربیت بدنی هماهنگ شده است که در اختیار گردشگران قرار گیرد.
وی در مورد نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی ها که مورد تاکید استاندار همدان است گفت: با مدیریت فرمانداری و سازمان صنایع و معادن ، گروه های مجهز نظارت مستمر بر نحوه عملکرد نانوایی ها را انجام می دهند.
فرماندار همدان افزود: به دلیل تعداد زیاد مسافر که در این چند روز به همدان سفر کردند ساعات کار نانوایی ها و سهمیه پخت آنان نیز برای رفاه حال مسافران افزایش یافته است.
تعالی اظهار کرد: تعداد زیادی از مسافران نیز در هتل ها و خانه های اجاره ای مستقر شدند و پیش بینی می شود به همان تعداد که در مدارس اسکان یافتند همین تعداد نیز در هتل ها و خانه های اجاره ای مسافر پذیرش شده باشند.
فرماندار همدان با ابراز خرسندی از اینکه شهر و استان همدان در نزد مردم سطح کشور شناخته شده است که در تعطیلات چند روزه، مقصد خود را این شهر قرار می دهند افزود: ورود این تعداد گردشگر تاثیر زیادی در رونق گردشگری همدان دارد.
تعالی اضافه کرد: حضور گردشگر به همدان به مسوولان این نوید را می دهد که باید توجه بیشتری به زیر ساخت ها داشته باشند تا بتوانند سرویس دهی بهتر و بیشتری را به مسافران ارایه دهند.
وی با تقدیر از مسوولانی که در تعطیلات عید فطر سرویس دهی خوبی به مسافران ارایه داده اند تاکید کرد: همدان در سطح کشور شناخته شده است و باید از همه ظرفیت های موجود برای حضور بیشتر مسافر در آن استفاده شود.
همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، یک هزار و 830 آثار تاریخی ، فرهنگی دارد که حدود یک هزار مورد از این آثار به ثبت رسیده است.
7523/576



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن