تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: همبستگی مهمترین سلاح مقابله با هجمه های دشمنان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: همبستگی مهمترین سلاح مقابله با هجمه های دشمنان اسلام است مهاباد - ایرنا - نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: همبستگی و حفظ وحدت مهمترین و موثرترین سلاح مقابله با دشمنان اسلام است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله بیگی روز پنجشنبه در نشست روحانیان شهرستان شاهین دژ، رمز پیروزی کشورهای اسلامی در برابر کفر و استکبار جهانی را حفظ وحدت و همبستگی آنها در برابر توطئه های دشمنان عنوان کرده و بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر این هجمه ها تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان از اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان به شدت هراس دارند افزود: به همین دلیل دشمن تلاش می کند بین شیعه و سنی، قومیت ها و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کند و دولت ها و ملتها را به جان هم بیندازد تا مسلمانان نتوانند در جهان قدرت پیدا کنند.
حجت الاسلام بیگی با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام به اشکال مختلف در صدد ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند گفت: دشمنان اسلام با حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری برای رسیدن به خواسته های پلید و شوم خود به کشتار مردم بی گناه در مناطق اسلامی می پردازد.
وی یادآور شد: دشمنان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در راستای تضعیف مسلمانان و برای زدودن ارزشها و مقدسات اسلامی با تمام توان حریم نظام اسلامی را هدفگذاری کرده اند از این رو در چنین شرایطی هوشیاری جهان اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: مجامع بین المللی که ادعای حقوق بشر را دارند در برابر این همه کشتار و جنایت غیر بشری تنها سکوت اختیار کرده اند و اقدامی عملی در برابر این جنایات از خود نشان نمی دهند.
وی وحدت امت اسلامی را در ناکامی دشمنان اسلام ضروری خواند و اضافه کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه افکنی و اختلاف اندازی دشمنان است و در این زمینه علمای اهل سنت و تشیع نقش مهمی بر عهده دارند.
شهرستان شاهین دژ با 91 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
584/581



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن