تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره بین المللی جام تموز از 12 مرداد در ارومیه آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: /با حضور 375 ورزشکار/ جشنواره بین المللی جام تموز از 12 مرداد در ارومیه آغاز می شود خبرگزاری پانا: چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی ورزشی جام تموز آشوریان جهان از 12 مرداد در ارومیه آغاز می شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ مرداد ساعت 10:39



به گزارش خبرگزاری پانا ، امسال و در چهاردهمین دوره این مسابقات بیش از 375 ورزشکار خارجی و داخلی به رقابت خواند پرداخت.  
این مسابقات در شش رشته والیبال، بسکتبال (زنان و مردان)، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج و تنیس خاکی از روز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه آغاز و به مدت 10 روز پی گیری می شود.
 
مراسم افتتاح یکشنبه شب دوازدهم مرداد ماه جاری با حضور میهمانان داخلی و خارجی و مسئولان استان در محل باشگاه آشور ارومیه برپا می شود.
 
در این جشنواره ورزشکارانی از کشورهای عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه، دانمارک و شهرهای ارومیه، تهران، اهواز و کرج حضور دارند.
 
گفتنی است از نظر هموطنان آشوری، تموز ماه فراوانی است و برای آشوریان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و مسابقات جام تموز هر ساله به یمن گرامیداشت این ماه پر برکت به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن