تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 25 درصدی تصادفات تهران در ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
کاهش 25 درصدی تصادفات تهران در ماه رمضان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش 25 درصدی تصادفات در تهران در ماه مبارک رمضان خبرداد.


 سرهنگ تیمور حسینی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت:در طول ماه مبارک رمضان در سطح شهر تهران با کاهش 25 درصدی تصادفات در مجموع کل تصادفات مواجه بودیم که این موضوع حاکی تاثیر است این ماه عزیز و توجه به اخلاقیات و شاخص‌های اخلاقی از جمله صبر وحوصله از سوی رانندگان است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش 15 درصدی اعمال مقررات در ماه رمضان ،افزود:خوشحالیم که دراین ماه عزیز، روزه داری تاثیرات و بازتاب خود را در حوزه‌ی رانندگی نیز بر افراد گذاشته است.

سرهنگ حسینی همچنین اظهار داشت: کاهش 25 درصدی تصادفات در تهران، به لحاظ اعداد و ارقام مالی هم میلیارد‌ها تومان سود به بارآورده است و کمتر کشته شدن و مجروح شدن افراد و کمتر خسارت دیدن اموال و خودروهای مردم،خیر و برکاتی است که در حوزه‌ی رانندگی از ماه مبارک رمضان به جا مانده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این شخصیت و منش و رفتارو کردار بعد از ماه رمضان نیز در رانندگان عزیز ادامه یابد چرا که اولین کسی که در این زمینه سود و زیان می‌بینند،خود مردم هستند.

انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن