تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803232794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت ۲۰۰ داعشی/نبش قبرصدام/قطع دست کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هلاکت ۲۰۰ داعشی/نبش قبرصدام/قطع دست کودکان


گروه تروریستی داعش در آخرین اقدامات خود در شهر موصل عراق، مسلمانان را از برگزاری نماز عید فطر در مساجد منع و دست یک کودک فقیر را به جرم برداشتن یک جفت کفش قطع کردند.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،منابع امنیتی در عراق از کشته شدن 49 عضو گروه تروریستی داعش، در مناطق شمال بابل و شمال شهرستان سنجار خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری نهرین از بابل، جنگنده های ارتش عراق دیروز با حمله به مقرهای گروه تروریستی داعش در منطقه فاضلیه وابسته به ناحیه جرف الصخر 25 عضو این گروه را کشته و پنج خودروی آنان را منهدم کردند.
این منبع که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد: این عملیات با هماهنگی اداره اطلاعات نظامی عراق صورت گرفت و نیروهای امنیتی به اجرای عملیات نظامی و امنیتی برای پاکسازی کامل مناطق شمال بابل از وجود گروه تروریستی داعش ادامه دادند.
یک منبع امنیتی در استان نینوا نیز از کشته شدن 24 عضو گروه تروریستی داعش به دست فرقه ایزیدیه و انهدام 7 دستگاه خودروی آنان در منطقه شلو در شمال شهرستان سنجار خبر داد.
برابر این گزارش شبکه العراقیه نیزدر خبری، اعلام کرد: ارتش عراق موفق شد درحومه فلوجه 59 تروریست را  به هلاکت برساند. درگیری های شدید در ورودی های فلوجه همچنان ادامه دارد .
نیروی هوایی عراق نیز در پی حملات به تجمع تروریست ها در مناطق بیجی  و الصینیه و تکریت در استان صلاح الدین در24 ساعت گذشته 100 تروریست را به هلاکت رساند .
همچنین العراقیه ازکشته شدن مفتی داعش در حویجه کرکوک خبرداد. 20 تروریست در منطقه عظیم براثر بمباران راکت های بالگردهای عراقی به هلاکت رسیدند .
منابع امنیتی عراقی همچنین از پیدا شدن گورستان دسته جمعی داعش در استان الانبار خبردادند.
جنایات داعش


  انتقال جسد صدام دیکتاتور معدوم، از شهر تکریت
 اخبار ضد ونقیض از انتقال جسد صدام دیکتاتور معدوم عراق از شهر تکریت حکایت دارد.
  براساس این گزارش به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوزعراق، یک منبع آکاه در استان صلاح الدین خبر داد، جسد صدام به وسیله گروه نقشبندیه، از محل تولدش در 10 کیلومتری جنوب تکریت به مکانی نامعلوم انتقال یافته است.
جنایات داعش

 
گروه نقشبندیه که از گروه‌های تروریستی در عراق است که از بازماندگان رژیم سابق و طرفداران صدام تشکیل شده است. آنان از ترس تخریب مقبره در درگیری‌ها و حمله داعش به قبر صدام، دست به این اقدام زده‌اند.
 
این در حالی است که یکی از نزدیکان صدام این خبر را رد و اعلام کرده، اعضای قبیله وی اجازه نخواهند داد که جسدش به جای دیگری انتقال یابد.
 
صدام پس از اینکه در سال 2006 اعدام شد، در تکریت، محل تولدش دفن شد و مقبره‌ای نیز برای وی توسط اعضای قبیله‌اش ساخته شده است.

فروش 5 هزار موشک هلفایر به عراق
 آژانس همکاری امنیتی و دفاعی آمریکا، اعلام کرد: واشنگتن قصد دارد بیش از ۵ هزار فروند موشک هلفایر به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار، برای مقابله با شبه نظامیان داعش به دولت عراق بفروشد.
برابر این گزارش  به نقل از تسنیم، آژانس همکاری دفاعی امنیتی آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: عراق از موشک های هلفایر برای ارتقای قدرت و ظرفیت حمایت از عملیات زمینی ارتش علیه نیروهای داعش استفاده خواهد کرد. ارتش عراق همچنین از این موشک ها برای عملیات های ضربت در آینده استفاده می کند. عراق پیش از این نیز موشک های هلفایر در اختیار داشته و مشکلی برای استفاده از آنها نخواهد داشت.
جنایات داعش


بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: این قرارداد شامل حمایت لجستیکی و تدارکاتی و آموزش نیروهای ارتش عراق است و بخش مهمی از سیاست خارجی و امنیت ملی آمریکا را از طریق کمک به ارتقای وضعیت امنیتی شرکای راهبردی تشکیل می دهد. این قرارداد مستقیما از دولت عراق حمایت می کند و به نفع مردم عراق و آمریکا خواهد بود.

این قرارداد از سوی وزارت خارجه آمریکا تائید شده و برای تصویب نهایی به کنگره خواهد رفت. به نظر نمی رسد نمایندگان آمریکایی نیز مخالفتی با فروش این موشک ها به عراق داشته باشند.

در ماه جولای آمریکا حداقل 466 فروند موشک هلفایر به عراق تحویل داده است. آمریکا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 780 فروند از این موشک ها را به عراق فروخته است. قرار است 366 فروند دیگر از این موشک ها در ماه اوت به عراق تحویل داده شود.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز تاکید کرد: آمریکا 715 نظامی خود را برای دفاع و حفاظت از اموال و دارایی ها و شهروندان آمریکایی در عراق مستقر کرده است. به نظر می رسد رویای آمریکا، در بازگشت دوباره به عراق در حال تحقق یافتن است.

خبرهای نفتی داعش؛ فروش نفت اقلیم کردستان در آمریکا! فرماندار شهرستان الخالص عراق از قاچاق بیش از 100 دستگاه کامیون حامل نفت خام به دست داعش، از حوزه های نفتی العجیل در منطقه حمرین به منطقه کردستان از طریق استان صلاح الدین خبر داد.
براساس این گزارش به نقل ازخبرگزاری نهرین فرماندار منطقه الخالص در استان دیاله عراق گفت، داعش روزانه صد تا 150 تانکر نفت از 33 چاه در دو حوزه نفتی در استان های دیاله و صلاح الدین قاچاق می کند و در بازار آزاد هر تانکر را به بهای سه تا چهار هزار دلار به فروش می رساند.
برابر این گزارش به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم، عدی الخدران در گفتگو با پایگاه اینترنتی سومریه نیوز افزود: سرقت منابع نفتی و ثروت ملی عراق به منبع درآمد اقتصادی برای تروریست های داعش تبدیل شده است و از دولت عراق خواست مانع از غارت و سرقت این منابع شود.
عراق با استقبال از تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد در زمینه ممنوعیت خرید نفت از داعش و جبهه النصره، اقدام عملی جامعه جهانی را برای اعمال مجازات های بازدارنده علیه خریداران و قاچاقچیان نفت این کشور خواستار شد.
جنایات داعش


بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد: نفتکش حامل نفت صادر شده از منطقه کردستان عراق در خارج از قلمرو دریایی آمریکا در سواحل تکزاس لنگر انداخته است و دستور قضایی برای توقیف این محموله فقط در صورتی اجرا می شود که این کشتی وارد قلمرو دریایی آمریکا شود.
برابراین گزارش به نقل ازخبرگزاری رویترز از واشنگتن، یک قاضی آمریکایی روز سه شنبه با درخواست بغداد برای توقیف این محموله مورد اختلاف که ارزش آن بیش از صد میلیون دلار است، موافقت کرده بود. جنیفر ساکی سخنگوی وزارت  امور خارجه آمریکا، به خبرنگاران گفت: «این محموله هنوز وارد قلمرو قانونی آمریکا نشده است و در صورتی که وارد این قلمرو شود، دستور دادگاه درباره این محموله قابل اجرا خواهد بود». ساکی افزود: آمریکا معتقد است، نفت منطقه کردستان عراق باید از طریق دولت مرکزی عراق صادر شود.
نانسی کی جانسون قاضی دادگاه فدرال آمریکا نیز گفت: این دادگاه هیچ گونه کنترل قانونی بر نفتکش یاد شده ندارد؛ زیرا این نفتکش در60مایلی سواحل آمریکا لنگر انداخته است. به همین علت دستور قبلی وی برای توقیف محموله این کشتی در شرایط کنونی قابل اجرا نیست.
قاضی جانسون افزود: نزاع بین دولت مرکزی عراق و دولت منطقه کردستان باید در داخل عراق حل شود.
دولت منطقه خودمختار کردستان عراق در صدد فروش مستقیم نفت این منطقه است و این اقدام را گامی اساسی در تلاش برای کسب استقلال می داند.
 یادآور می شود، کشتی حامل نفت اقلیم کردستان که ماه گذشته بندر جیحان ترکیه را ترک کرد، روز دوشنبه گذشتە به سواحل بندر گالوستون تگزاس آمریکا رسید. قاضی نانسی جانسون به درخواست وزارت نفت عراق که علیه صدور خودسرانه نفت، از وزارت منابع طبیعی اقلیم کردستان در دادگاه تگزاس آمریکا شکایت کرده بود، حکم توقیف کشتی کالاوروتا تا زمان معلوم شدن وضعیت نفت صادر شده و به سرانجام رسیدن مناقشه طرفین را صادر کرد.
جنایات داعش
ادامە قتل ترکمان های عراق توسط داعش
سخنگوی ترکمانی مجلس نمایندگان عراق گفت: «گروه تروریستی داعش به رغم سیطره نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان بر منطقه دوزخورماتو، در شرق تکریت از سوی نیروهای پیشمرگ، عناصر تروریستی داعش روزانه همچنان به قتل آوارگان ترکمانی دراین شهر ادامه می دهند.

لازم به ذکر است جبهه ترکمانی عراق اخیرا" از اقدام داعش به قتل ترکمان ها و غارت اموال آنها در مناطق مورد مناقشه خبر داد.

دفع حمله داعش به منطقه "آمرلی" در صلاح الدین عراق
منابع عراقی از دفع حمله تروریست ها به منطقه آمرلی در طوزخورماتو در استان صلاح الدین خبر دادند. بر اساس این گزارش به نقل از شبکه السومریه، خضر مسلم رئیس شورای استان دیالی اعلام کرد: ما از دعوت برای برگزاری نشست فراگیر استان های نینوا،صلاح الدین، دیالی و الانبار برای مقابله با خطر گروه های تروریستی از جمله داعش استقبال می کنیم.
جنایات داعش


وی افزود: جنگ با این گروه ها سرنوشت ساز شده است و همه تلاش ها باید برای مقابله با آفت افراط گرایانی که به وجهه اسلام ضربه می زند و به دنبال تغیر بافت جمعیتی و حمله به اقلیت ها هستند باید متحد باشد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین، از دفع حمله داعش به منطقه آمرلی در طوز خورماتو در صلاح الدین از سوی نیروهای مردمی خبر داد.

روزنامه کویتی الوطن نوشت: احتمالا شهر سلیمانیه عراق میزبان کنفرانس سران تشکل های سیاسی عراقی به منظور توافق درباره تشکیل دولت ملی خواهد بود.

فؤاد معصوم رئیس جمهور عراق نیز تاکید کرد: با همه توان برای تشکیل دولت ملی بر مبنای شراکت ملی، با طرف های سیاسی عراقی رایزنی خواهد کرد.
در همین حال منابع آگاه پارلمانی در عراق از وجود تلاش هایی زیر نظر سازمان ملل متحد به منظور برگزاری کنفرانس فراگیر با حضور همه طیف های مردم عراق برای تشکیل دولت ملی خبر دادند. این منابع به روزنامه «الوطن» گفتند: یکی از مسائلی که بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با آیت الله علی سیستانی مرجع شیعیان عراق و مقامات سیاسی این کشور مطرح کرد، نقش آفرینی دفتر نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) برای نشاندن همه گروه های عراقی پشت یک میز به منظور مذاکره بود.
به گفته این منابع،‌ شهر سلیمانیه به علت حضور نمادین جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق، مناسب ترین مکان برای برگزاری چنین کنفرانسی خواهد بود و ائتلاف کردستان یک گروه بحران از رهبران احزاب اصلی کرد برای نظارت بر فعالیت این کنفرانس که هنوز در حد یک ایده است تشکیل داده است.
 
جنایات داعش
   
جنایات داعش
  قطع دست یک کودک به اتهام سرقت یک جفت کفش
یک منبع آگاه اعلام کرد اعضای گروه تروریستی داعش، دست یک کودک نه ساله را به اتهام سرقت یک جفت کفش، از یک فروشگاه در بازار الشرقاط قطع کردند. بر اساس این گزارش به نقل ازخبرگزاری نهرین، این منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد این کودک عراقی که از یک خانواده فقیر  است که به علت نداشتن کفش بخاطر اینکه کودکان به مناسبت عید فطر، لباس های نو بر تن می پوشند؛ اقدام به سرقت یک جفت کفش ازفروشگاه کرد. اما اعضای داعش دست این کودک فقیر را به جرم سرقت قطع کردند.   ممانعت از برگزاری نماز عید فطر در مساجد و زیارت اهل قبور گروه تروریستی داعش در آخرین اقدامات خود در شهر موصل عراق،  مسلمانان را از برگزاری نماز عید فطر در مساجد منع کردند.

بر اساس این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، این گروه تروریستی که بدترین و وحشیانه ترین نوع جنایت ها را با نام دین اسلام مرتکب می شود؛ از برگزاری نماز عید فطر در مساجد و رفتن به مقبره ها را جهت زیارت اهل قبور در شهر موصل منع کرده است. این درحالی است که آنان تعداد زیادی از مسجدها و مقبره های متعلق به شخصیت های بزرگ دینی و اسلامی این شهر را ویران کرده اند.
از سوی دیگر کمیته هایی مردمی در شهر موصل خود را برای مبارزه با گروه داعش آماده می سازند. برخی اطلاعات وارده از سرویس های اطلاعاتی منطقه کردستان عراق نیز حاکیست تعداد زیادی از نیروهای داعش وارد منطقه کردستان عراق شده اند. همچنین کمیته های مردمی شهر موصل اعلام کردند، یک گردان مسلح به نام حضرت یونس تشکیل داده اند، تا با گروه داعش مبارزه کنند. آنها بروشورهایی ضد داعش و کسانی که با این گروه همکاری می کنند، در این شهر منتشر کرده اند.
دانلود



 

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن