تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور اوباما برای آماده‌باش ۲۰۰۰ نیرو برای اعزام به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دستور اوباما برای آماده‌باش ۲۰۰۰ نیرو برای اعزام به غزه


ویکی‌لیکس با اشاره به اسنادی که یک روزنامه آمریکایی منتشر کرده است، نوشت، رئیس‌ جمهور آمریکا از پنتاگون خواسته است، ۲۰۰۰ سرباز در حالت آماده‌باش برای اعزام به غزه داشته باشد تا در صورت نیاز، به کار گرفته شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از «فارس»، برابر اسنادی که روزنامه آمریکایی «نشنال ریپورتر» روز دوشنبه منتشر کرده و ویکی‌لیکس در سایت خود به آن پرداخته استف «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا از پنتاگون خواسته 2000 نظامی را آماده فرستادن به نوار غزه کند تا در صورت نیاز به کمک ارتش رژیم صهیونیستی علیه حماس و فلسطینیان بروند.

ویکی‌لیکس در ادامه فاش کرد، اوباما به نیروهای دریایی و زمینی برای از بین بردن نیروی جنگنده اصلی در نوار غزه (مقاومت) دستور آماده‌باش داده است.

دستور اوباما

بر اساس این گزارش به نقل از ویکی‌لیکس، پاسخ پنتاگون این بوده که در آمادگی کامل است علاوه بر این تعداد نظامی بالگرد آپاچی، دو هواپیما از نوع « AH-6 Littlebird»، تعدادی خودرو زرهی، بالگرد «بلاک هوک» و دیگر تجهیزات نظامی را در صورت نیاز به منطقه می فرستد و نیروهای زمینی با هوایی ناو هواپیمابر «جورج هربرت واکر بوش» که در خلیج فارس به سر می برد، حمایت خواهند شد.

 ویکی‌لیکس می‌افزاید، پنتاگون احتمال تلفات 18 درصدی را می دهد و در این صورت 2000 نظامی کافی نخواهد بود و برای اجرایی شدن هدف اوباما نیاز به آمادگی نظامیانی بیشتری در حدود 6000 هزار نفر است.

در ادامه این گزارش آمده است، ژنرال آمریکایی بازنشسته «پل هورنر» که از وی خواسته شده به بررسی این اسناد بپردازد، در این باره اظهار کرده است، اگر آمریکا بخواهد کمترین تلفات را داشته باشد، باید آمادگی فرستادن نیروهای بیشتری را در خود به وجود آورد.


پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن