تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805621571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی کرمانشاه از گذرگاه به مقصد اصلی گردشگران تبدیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وقتی کرمانشاه از گذرگاه به مقصد اصلی گردشگران تبدیل می شود کرمانشاه - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه می گوید: این استان دیگر معبری برای گردشگران و رفتن به سایر نقاط کشور نیست و اکنون به مقصد و هدف اصلی گردشگران تبدیل شده است.


ˈمحمد رضا ستایش فرˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد دور دوم سفرهای تابستانی و استقبال هموطنان از سفر به این دیار در تعطیلات این روزهای عید سعید فطر اظهار کرد: شاهد روندی خوب در این زمینه هستیم و پیش بینی ما این است با توجه به تبلیغات انجام شده در سال های گذشته و نیز جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان، روند ورود مهمانان و گردشگران به استان ما مانند نوروز امسال و تابستان سال گذشته، پرشور باشد.
وی با توصیف کرمانشاه بعنوان پل ارتباطی جنوب ایران با غرب و شمالغرب کشور، افزود: آب و هوای مناسب و نیز وجود اقوام، ایلات، صنایع دستی، سوغاتی و غذاهای محلی های متنوع در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی باعث شده تا بسیاری از گردشگران و هموطنان در این روزهای تعطیل، استان کرمانشاه را برای گذراندن تعطیلات شان برگزینند.

** آمادگی همه دستگاه های مرتبط برای ارائه خدمات به گردشگران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در مورد اینکه چه تدابیری برای ارایه خدمات به گردشگرانی که وارد استان می شوند، اتخاذ کرده اید، گفت: پیش از آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و نیز تعطیلات عید سعید فطر، نشست های متعددی در ستاد دائمی و اجرایی خدمات سفرهای استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور دستگاه ها و ارگان های دخیل در حوزه خدمات رسانی به گردشگران داشته ایم.
ستایش فر، افزود: در این ستاد که دبیری آن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، تاکید بر هم افزایی توان خدماتی همه دستگاه های ذیربط شده و در همین راستا تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری مانند مراکز اقامتی، رستوران های بین راهی، سفره خانه ها و.. در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با حضور نمایندگان ارگان هایی چون میراث فرهنگی، بهداشت و درمان، معاونت بازرسی سازمان صنعت، پلیس راهور، معدن و تجارت، اداره اماکن ناجا، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز اکیپ هایی برای نظارت بر اماکن اقامتی، رستوران ها و.. تشکیل شده و هم اکنون فعالیت دارند.
ستایش فر، همچنین از آمادگی همه اماکن تاریخی و موزه های استان برای پذیرایی از بازدیدکنندگان و گردشگران در این روزها، خبر داد.
وی همچنین از همکاری سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اقامت مهمانان و گردشگرانی که به هر دلیل قصد استفاده از هتل یا سایر مهمانپذیرها را ندارند، با اسکان در مدارس تجهیز شده استان، خبر داد و گفت: تعرفه این مدارس نسبت به اماکن یاد شده بسیار کمتر است و این اقدام در راستای ملاحظه شرایط اقتصادی برخی از گردشگران انجام شده است.
برای اقامت در خوابگاه های دانشجویی نیز تدابیری به همین کیفیت اندیشیده شده است.
اجرای برنامه های شاد و فرهنگی با همکاری شهرداری کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از دیگر تمهیداتی بود که معاون گردشگری استان کرمانشاه به آن اشاره کرد.
ستایش فر، افزود: گردشگران و هم استانی ها می توانند از این برنامه های مفرح در روزهای تابستان بهره بگیرند.
استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری شناسایی شده است که در این بین تنها کتیبه و محوطه تاریخی بیستون از سوی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است و فعالیت های عمرانی برای متقاعد کردن این نهاد زیرمجموعه سازمان ملل در راستای ثبت جهانی اثر شاخص طاق بستان نیز در این محوطه در حال انجام است.
بیش از دو هزار و 165 اثر تاریخی استان کرمانشاه نیز تاکنون ثبت ملی شده که از این حیث کرمانشاه یکی از استان های برتر کشور است.
571/567



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن