تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای مازندران نیمه ابری و دریا طوفانی است/گردشگران مراقب باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هوای مازندران نیمه ابری و دریا طوفانی است/گردشگران مراقب باشند ساری-ایرنا-مدیرکل هواشناسی مازندران گفت : هوای امروز ( چهارشنبه )مازندران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری بویژه در ارتفاعات رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.


ˈنوربخش داداشیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :دمای هوا از روز گذشته تا کنون بین سه تا شش و در ارتفاعات نیز تا 10 درجه کاهش یافته است.
وی هوای روز پنجشنبه مازندران را صاف تا نیمه ابری - در ساعات بعدازظهر با رشد ابر در ارتفاعات رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد.
مدیرکل هواشناسی مازندران وضعیت دریای استان را امروز همراه با موج کوتاه و از اواخر شب به تدریج طوفانی و سمت باد را شمالغربی تا غرب و سرعت باد را نیز چهار تا 10 و از شب تا 15 متر بر ثانیه پیش بینی کرد.
داداشی وضعیت هوای مازندران در روز جمعه را صاف تا نیمه ابری و در ساعات بعدازظهر با رشد ابر ، در ارتفاعات با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
از آنجاییکه بر اساس آمار سازمان میراث فرهنگی ٰ صنایع دستی و گردشگری مازندران بیش از 90 درصد مسافران با هدف استفاده از سواحل خزر به استان سفر می کنند مسافران در محل طرح سالمسازی دریا برای شنا استفاده کنند.
همزمان با تعطیلات عید سغید فطر جاده های مواصلاتی هراز سوادکوه و کندوان مملو از مسافران بوده است .ک/3
2585/608



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن