تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های امدادرسان آماده خدمات رسانی به مسافران تابستانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگاه های امدادرسان آماده خدمات رسانی به مسافران تابستانی هستند گرگان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به پیش بینی افزایش شمار مسافران ورودی به استان، تمامی دستگاه های امدادرسان، آماده ارائه خدمات به مسافران تابستانی هستند.


به گزارش صبح چهارشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، ˈرضا مروتیˈ در جلسه شورای ترافیک گلستان و کمیسیون ایمنی راه های استان اظهار کرد: در بخش اورژانس و تیم های پلیس آمادگی و هماهنگی های کامل وجود دارد.
وی افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی، دو هزار و 300 ناوگان اعم از مینی بوس، اتوبوس و سواری آماده خدمت رسانی اند و روزانه حدود 200 اتوبوس از استان اعزام می شوند.
قائم مقام شورای ترافیک و رییس کمیسیون ایمنی راه های گلستان اضافه کرد: پایگاه های هلال احمر، با پنج مورد افزایش از جمله در بخش پایگاه های امداد و نجات ساحلی، به 31 پایگاه افزایش یافته است و تیم های پاسخگویی اضطراری نیز در حوزه های شهرستانی به عنوان پشتیبان تیم های عملیاتی مستقر شده اند.
مروتی اطلاع رسانی به همه دستگاه های اجرایی مرتبط و مسافران، هماهنگی برای استقرار گشت های اورژانس جاده ای و هلال احمر و هم چنین پایگاه های امداد خودرو و گشت های پلیس راه در محورهایی که بالاترین سهم تردد در سفرها را به خود اختصاص می دهند از جمله اقدامات کمیسیون ایمنی راه های استان دانست.
رییس کمیسیون ایمنی راه های گلستان با اشاره به این که طرح راهداری ویژه تابستان در مبادی ورودی و خروجی استان مد نظر است گفت: به منظور بسترسازی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اقدامات و تدابیر لازم برای ایمنی و سفر بی خطر مردم در نظر گرفته شده است.
مروتی در ادامه تأکید کرد: کنترل ایمنی وسایل نقلیه عمومی در مبداء از وظایف مدیریت بخش حمل و نقل است و نظارت ها باید مؤثر و مستمر باشد.
وی هم چنین گفت: در خصوص آمار فوتی ها در طول مسیر و بیمارستان ها، استان گلستان رتبه خوبی را ندارد و ضرورت دارد که در بخش سفر، مشارکت های مردمی را هم دخیل کرد.
هم اینک دور دوم سفرهای تابستانی شروع شده که تا بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود نسبت به دور اول مسافران بیش تری وارد استان شوند.
گلستان به دلیل بهره مندی از مواهب زیبای طبیعی مانند جنگل، دریا، سواحل، تالاب ها و نیز بازارچه های ساحلی و مرزی و آثار تاریخی مانند برج گنبدکاووس همه ساله در ایام تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است.
این استان هم چنین در مسیر عبور زائران حرم رضوی است که از جاده گرگان - مشهد برای سفر استفاده می کنند.
602



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن