تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803096785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت تیم روباتیک هلال احمر با کسب دو مقام نخست جهانی از برزیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازگشت تیم روباتیک هلال احمر با کسب دو مقام نخست جهانی از برزیل تهران- ایرنا- تیم کاوش هلال احمر با کسب مقام نخست در بخش سوپر تیم و ارائه فنی و دریافت جایزه بهترین ربات ارائه شده در مسابقات جهانی برزیل به کشور بازگشت.


به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، افتخار آفرینان نوجوان و جوان کشور در مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 رئواپسوا برزیل سحرگاه عیدسعید فطر وارد فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) شدند.
اعضای تیم کاوش هلال احمر پس از چهار روز تلاش بی وقفه از بین 34 تیم شرکت کننده در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام اول شده و در این دوره از مسابقات، افتخاری دیگر را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

** تیم کاوش در مسابقات جهانی روبوکاپ برزیل بسیار قوی ظاهر شد
مسوول تیم کاوش در خصوص نحوه عملکرد کمیته برگزاری مسابقات جهانی امسال سطح برگزاری مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: کمیته برگزاری مسابقات امسال سنگ تمام گذاشتند و اعضای تیم بسیار قوی و مقتدر در این دوره از مسابقات جهانی ظاهر شدند.
داریوش جوانمرد ادامه داد: ما نیزمانند سایر تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات جهانی تمام تلاش خود را برای کسب مقامی در شان کشورمان ارائه کردیم.
وی با اشاره به تلاش های 4چهار ساله تیم کاوش هلال احمر برای ارائه روبات بسیار قوی گفت : چهار سال است که به صورت حرفه بر روی طراحی و ساخت روبات کار می کنیم و از ابتدای سال 93 به صورت تمام وقت برای تکمیل و رفع ایراد های روبات فعالیت کردیم.
یاراحمدی از اعضای تیم کاوش که امسال سومین سالی بود که در مسابقات جهانی ربوکاپ حضور داشت در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و کیفیت حضور شرکت کنندگان گفت: امسال سومین سالی بود که در مسابقات شرکت می کردم، که در سال اول موفق به کسب مقام دوم سوپرتیم و در سال گذشته موفق به مقام اول ارائه فنی شدیم و امسال نیز هم در بخش سوپرتیم و هم ارائه فنی مقام نخست دنیا را کسب کردیم.
به گفته یاراحمدی تیم کاوش هلال احمر امسال یک روبات برای مسابقات جهانی ربوکاپ 2014 رئواپسوا برزیل ارائه کرد که همین روبات در هر دو بخش مقام اول را کسب کرد .

**حمایت همه جانبه از تیم کاوش در سال های آتی
نیما پورمحمدی یکی دیگر از اعضای تیم کاوش ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه هلال احمر از اعضای تیم کاوش گفت : کمترین توقعی که ما از جمعیت هلال احمر داریم این است که برای سال های بعدی نیز همانند امسال از تیم کاوش حمایت شود .
در حاشیه مراسم استقبال از افتخارآفرینان جمعیت هلال احمر در مسابقات جهانی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای تیم کاوش گفت : صحبتی که با اعضای تیم کاوش قبل از برگزاری مسابقات جهانی داشتیم حاکی از آن بود که همگی با قاطعیت بر مقام آوری خود در ربوکاپ جهانی امسال اتفاق نظر داشتند.
غلامرضا گنج آبادی با تاکید براینکه تیم کاوش با ارائه روبات امدادگر در مسابقات جهانی حائز رتبه نخست جهانی شد افزود: این کار شروع یک حرکت در تولید روبات های امدادگر بود که در بخش پژوهش مورد بررسی قرار گرفت تا در مراحل بعدی اعضای تیم با حضور در صحنه ها و عملیات های امداد و نجات جمعیت هلال احمر حضور پیدا کنند تا بتوانند روبات هایی را طراحی کنند که به تولید انبوه برسد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران یادآور شد : حاصل زحمات اعضای شش نفره تیم کاوش هلال احمر علاوه بر کسب مقام نخست در بخش سوپر تیم و ارائه فنی، دریافت جایزه بهترین روبات ارائه شده در مسابقات جهانی از سوی هیات داوران نیز بود.
اجتمام(1)** 9317*1580



07/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن