تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798601086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه دنيا بايد به تجهيز ملت فلسطين کمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
رهبر معظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر: همه دنيا بايد به تجهيز ملت فلسطين کمک کند حضرت آيت الله خامنه اي قضيه غزه را «مسئله اول جهان اسلام و دنياي انسانيت» برشمردند و با اشاره به قتل عام کودکان معصوم غزه و مظلوميت مادران اين سرزمين تأکيد کردند: گرگ درنده اي به نام رژيم صهيونيستي در غزه در حال فاجعه آفريني است و بشريت بايد در مقابل جنايات اين رژيم خونخوارِ کافر عکس العمل نشان دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، زيبايي عيد سعيد فطر، امروز با نماز پرشکوه ملت ايران در سراسر اين سرزمين اسلامي دو چندان شد و مردم مؤمن و موحد به شکرانه يک ماه تقوا و بندگي، سجده عبوديت بجا آوردند. در کانون پرطراوت همايش ملي و معنوي ايرانيان، مصلاي تهران، در نخستين ساعات صبح امروز در اجتماع عظيم مردم روزه دار پايتخت شاهد نماز پرشکوه فطر سعيد به امامت رهبر معظم انقلاب بود.
حضرت آيت الله خامنه اي در خطبه اول نماز با تبريک عيد خجسته و پرطراوت فطر، مجالس گسترده قرآن و ذکر و اطعام، توسلات و تضرعات شبهاي پرشور قدر و خشم و خروش عظيم ملت را در روز جهاني قدس، زمينه ساز کسب رحمت و برکات الهي برشمردند و افزودند: اين حقايق زيبا، باعث شد ملت، سرافرازانه رمضان مبارک را به عيد فرخنده فطر پيوند دهد.
ايشان با توصيه به آحاد ملت براي حفظ دستاوردهاي ماه مبارک رمضان، به درخواست سال گذشته خود براي گسترش افطاريهاي ساده در جامعه اشاره کردند و افزودند: خوشبختانه امسال دادن افطاري ساده در سطح گسترده اي در خيابانها و مراکز عمومي و مذهبي مشاهده مي شد.
رهبر انقلاب به مردم توصيه کردند: اين گونه مسائل را که در شکل دادن به سبک زندگي اسلامي تأثيرگذار است هرچه بيشتر توسعه دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي، روز قدس امسال را تجلي همت عمومي ملت ايران خواندند و با اشاره به حضور پرشور همه قشرها بويژه مادراني که با کودکانشان به راهپيمايي آمده بودند گفتند: قدس امسال، حقاً و انصافاً روزي بزرگ بود و ملت عزيز ايران، زنده بودن و اراده خود را به جهانيان نشان داد.
حضرت آيت الله خامنه اي خطبه دوم نماز را با توجه به اهميت حوادث غزه، به اين موضوع اختصاص دادند.
ايشان قضيه غزه را «مسئله اول جهان اسلام و دنياي انسانيت» برشمردند و با اشاره به قتل عام کودکان معصوم غزه و مظلوميت مادران اين سرزمين تأکيد کردند: گرگ درنده اي به نام رژيم صهيونيستي در غزه در حال فاجعه آفريني است و بشريت بايد در مقابل جنايات اين رژيم خونخوارِ کافر عکس العمل نشان دهد.
حضرت آيت الله خامنه اي در ادامه سه نکته مهم را در خصوص قضيه غزه مورد تأکيد قرار دادند: 1- ضرورت محکوميت و مجازات جانيان صهيونيست و حاميانش، 2- تجليل از مقاومت بي نظير مردم غزه، 3- لزوم تقويت و تجهيز ملت فلسطين.
رهبر انقلاب، جنايات آشکار سردمداران رژيم صهيونيستي در غزه را يک نسل کشي و فاجعه عظيم تاريخي خواندند و تأکيد کردند: هم مجرمان و هم پشتيبانان و حاميان مستکبر آنها بايد در سطح جهاني محکوم و مجازات شوند، حال چه اين مجرمان در رأس قدرت باشند و چه از قدرت برکنار شده و سقوط کرده باشند و اين همان چيزي است که سخنگويان ملتها و مصلحان و دلسوزان عالم بايد مطالبه کنند.
ايشان تحمل اعجاب برانگيز و مقاومت تحسين برانگيز مردم غزه را دومين نکته مهم در قضيه غزه خواندند و افزودند: مردم غزه در يک منطقه کاملاً محاصره شده و در حاليکه تمام امکانات محدود آنها در معرض حملات شبانه روزي و بي رحمانه دشمن پليد، خبيث، نجس و بي رحم صهيونيست است، شجاعانه ايستاده و مقاومت مي کنند.
حضرت آيت الله خامنه اي، مقاومت و قدرت ايستادگي مردم مظلوم غزه را درسي بزرگ براي همه خواندند و افزودند: اين مقاومتِ فراتر از تصور، نشاندهنده قدرت ايستادگي انسان و قدرت مقاومت يک ملت است و سرانجام نيز همين مردم به توفيق و به اذن الهي بر دشمن خود پيروز خواهند شد.
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش رژيم صهيونيستي و حاميان مجرم امريکايي و اروپايي اين رژيم براي تحميل آتش بس بر مردم غزه، خاطرنشان کردند: تا همين جاي کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاري که کرده پشيمان شده است و بدنبال آتش بس است، و اين از نشانه هاي پيروزي مقاومت است.
ايشان افزودند: به همين خاطر، حاميانِ جانيان صهيونيست نيز در تلاشند، با تحميل آتش بس بر مردم غزه، اين رژيم را نجات دهند.
ايشان، در بيان سومين نکته، به سخنان و تلاش سران سياسي جبهه استکبار از جمله رئيس جمهور امريکا براي خلع سلاح حماس و جهاد اسلامي فلسطين اشاره کردند و افزودند: هدف از خلع سلاح مقاومت اين است که همين امکانات محدودي را هم که جريان مقاومت براي دفاع مختصر از مردم فلسطين در اختيار دارد، از آن بگيرند تا دشمن صهيونيست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطين را در هم بکوبد و فلسطيني ها نيز امکان دفاع نداشته باشند.
حضرت آيت الله خامنه اي در پايان خطبه ها تأکيد کردند: بر خلاف نظر و تلاش حاميان رژيم کودک کش صهيونيست، همه دنيا از جمله دنياي اسلام موظف است هر چه مي تواند به تجهيز ملت فلسطين کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن