تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرهای غرب استان کرمانشاه اقامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرهای غرب استان کرمانشاه اقامه شد قصرشیرین - ایرنا - نماز عید سعید فطر صبح روز سه شنبه همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه باشکوه خاصی اقامه شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر ایران اسلامی در خیابان روبروی مسجد جامع قصرشیرین با حضور انبوه نمازگزاران خواهر و برادر اقامه شد.
در این آیین باشکوه خواهران و برادران نمازگزاران متشکل از قشرهای مختلف مردم و مسوولان پس از یک ماه عبودیت و بندگی و روزه داری، امروز در صف های به هم پیوسته نماز عید فطر را به امامت امام جمعه قصرشیرین اقامه کردند.
امام جمعه قصرشیرین در خطبه اول نماز ضمن تبریک عید سعید فطر، مومنان روزه دار را به انجام صله رحم دعوت کرد و گفت: از امام محمد باقر (ع) نقل شده که سه گناه در نزد خداوند بخشوده نمی شود اولی ظلم، دومی سوگند دروغ که مبارزه با خداست و سوم قطع صله رحم.
حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی ملکیˈ افزود: قطع صله رحم دشمنی با اقوام نزدیک و حتی همسایگان گناه کبیره است بنابراین روز عید سعید فطر بهترین زمان برای آشتی میان مسلمانان و انجام صله رحم و نزدیکی قلوب مسلمانان به یکدیگر است.
وی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر تنها راه عزتمندی دین مقدس اسلام را حفاظت از نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و رهبری بیان کرد و افزود: باید عزت خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم.
ملکی با بیان اینکه جایگاه مومن و عاشق اهل بیت (ع) بسیار بالا است و نباید در مقابل ظالمان سر خم کند، اظهار کرد: با صبر و استقامت در مقابل کفار می ایستیم و با تمام وجود از دین مان در مقابل استکبار جهانی حفاظت می کنیم.
وی یادآور شد: دشمن بدنبال نابودی دین و نظام اسلامی ایران است تا براحتی ما را تحت سلطه خود درآورد، باید با هوشیاری در مقابل آنها با قدرت بایستیم.
نماز با شکوه عید سعید فطر همچنین با حضور مومنان و نمازگزاران صبح امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان سرپل ذهاب در بلوار احمد ابن اسحاق روبروی مصلای نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید صفدریˈ و در شهرستان گیلانغرب نیز در محل یادمان شهدای گمنام این شهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدطاها مهریˈ اقامه شد.
همچنین مردم اهل سنت ساکن در شهرستان سرپل ذهاب نیز همچون هموطنان شیعه مذهب خود، امروز سه شنبه را عید فطر اعلام کرده و نماز عید سعید فطر را صبح امروز در مسجد ˈقادرالحسینیˈ به امامت ملا ˈرشید ثناییˈ امام جمعه اهل سنت این شهرستان اقامه کردند.
امروز همزمان با عید سعید فطر در شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب 63 پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این مناطق از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مکان های برگزاری نماز، برپا شده بود.
707/712/567



07/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن