تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات ترکیه/ تیم فوتبال بابک زنجانی سوژه شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات ترکیه/ تیم فوتبال بابک زنجانی سوژه شد
مطبوعات و رسانه های ترکیه امروز 6 مرداد/ برخی از یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی حملات این رژیم به غزه را با برگزاری تظاهرات محکوم کردند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، مطبوعات و رسانه های ترکیه امروز ششم مرداد ماه عناوین مختلفی را در صدر اخبار خود قرار دادند.   وب سایت روزنامه ینی مساژ: کابوس وحشتناک ترافیک شهر استانبول در تعطیلات عید فطر. با توجه به تعطیلی یک هفته ای ترکیه در عید فطر و افزایش چشمگیر مسافرت ها، خروجی های شهر استانبول بار دیگر با ترافیک سنگین روبه به رو شد. بنا به اعلام سازمان راه ترکیه در بیش از 100 نقطه حوالی استانبول ترافیک سنگین باعث شد تا خودروها تا ساعت ها در حالت توقف بمانند.  

    وب سایت روزنامه جمهوریت: دومین کشتی حاوی کمک های انسان دوستانه به مردم غزه با عنوان کشتی (مرمره) از طرف ترکیه راهی این منطقه تحت حملات رژیم صهیونیستی شد.  

    وب سایت روزنامه زمان: تیم و باشگاه فوتبال بابک زنجانی میلیادر معروف ایرانی (باشگاه راه آهن) به خاطر بدهی های زیاد به دولت از طرف قوه قضاییه فروخته می شود. پول حاصل از فروش این تیم فوتبال تماما به بانک های طلبکار بابک زنجانی داده خواهد شد.  

    وب سایت روزنامه سوزجو: برخی از یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی حملات این رژیم به غزه را با برگزاری تظاهرات محکوم کردند. برخی از تظاهرات کنندگان توسط پلیس اسرائیل دستگیر و روانه زندان شدند.  

    وب سایت شبکه خبری کانال 14: وب سایت آمریکایی دیلی بست در خبری نوشت: نفتالی بنت وزیر اقتصادی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که جنگ غزه در اصل جنگ اسرائیل با ایران است.  

     




۰۶/۰۵/۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن