تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799027988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور روستایی صالح آباد شاهرود، مصداق ضرورت رفع نقاط حادثه خیز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محور روستایی صالح آباد شاهرود، مصداق ضرورت رفع نقاط حادثه خیز سمنان - ایرنا - محور صالح آباد به علی آباد در 15 کیلومتری شاهرود، راهی روستایی است که روستاییان پیگیر رفع نقاط حادثه خیز این محور هستند.


در دو سانحه رانندگی در این محور در تاریخ های شانزدهم خرداد و ششم تیر امسال سه تن کشته و چند نفر مجروح شدند که این امر اعتراض اهالی روستا را به دنبال داشته است.
از طرفی طبق نظر کارشناسی پلیس راه در کروکی و گزارش تصادف یکی از این سوانح، تخطی از سرعت مطمئنه و نقض ماده 129 آئین نامه راهنمایی و رانندگی به عنوان علت سانحه و واژگونی خودرو اعلام شده است.
اهالی به وجود آب نما -محلی که آب از سطح جاده عبور می کند- در این راه اعتراض دارند و با توجه به عمیق بودن آن، آب نما را علت سوانح رانندگی می دانند و شورای اسلامی روستا و اهالی منطقه با نامه نگاری به مسوولین مختلف استانی و کشوری به خطرآفرین بودن محور علی آباد - صالح آباد اشاره و خواستار رفع مشکلات آن شده اند.
ˈقربانعلی عبیریˈ از اهالی روستای صالح آباد با مراجعه به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان با اعلام اعتراض اهالی نسبت به حادثه خیز بودن این محور، گفت: اهالی روستا به وجود آب نمای خطرساز در این مسیر اعتراض دارند.
وی با اشاره به پرتردد بودن محور روستایی صالح آباد - علی آباد، اظهار داشت: روستای صالح آباد از طرف شاهرود ورودی ندارد و اهالی برای ورود به روستا باید پیمودن چند کیلومتر اضافه و از طریق ورودی یک روستای دیگر وارد روستای خود شوند.
وی با بیان اینکه این مسیر نیاز به احداث دوربرگردان دارد، افزود: اهالی روستا برای خارج نشدن از حد ترخص و داشتن روزه کامل، دو حلقه لاستیک به عنوان نماد روستای صالح آباد گذاشته اند که علامتی است برای محل ورود به منطقه خاکی و داخل شدن به روستا.
عبیری اضافه کرد: محور صالح آباد عرض کمی دارد و تاکنون علائمی نداشته که به تازگی نصب شده و آب نما نیز با دو کامیون آسفالت پر شده است.
این فرد با اشاره به احداث زیرگذر خط راه آهن، اظهار داشت: خودروها در عبور از این زیرگذر بلافاصله به یک سه راهی می رسند که هیچ گونه علایم راهنمایی و رانندگی ندارد و باعث سردرگمی رانندگان شده و ممکن است سانحه آفرین باشد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رییس پلیس راه این استان نیز با اشاره به اهتمام پلیس راه برای رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان سمنان، گفت: رفع نقطه حادثه خیز محور صالح آباد در برنامه قرار دارد و برخی نقاط آن برطرف شده است.
سرهنگ ˈعلیرضا رضوی خبیرˈ افزود: تلاش برای رفع سایر نقاط حادثه خیز در این محور در برنامه قرار دارد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در مورد محور صالح آباد با اشاره به بازدید مجدد از این محور به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه این محور روستایی محسوب می شود و عرض آن نیز پنج و نیم متر و حداکثر سرعت در این محور 50 کیلومتر است، طبق نظر پلیس راه داشتن سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه علت اصلی سوانح دلخراش اخیر در محور صالح آباد بوده است.
ˈمنوچهر رحمانیˈ اظهار داشت: به دلیل حساس بودن موضوع و رضایت اهالی، در اقدامی خارج از برنامه های مدون اداره کل راه و ترابری، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال برای رفع مشکلات محور صالح آباد اقدام شده است.
وی تصریح کرد: نصب علایم راهنمایی و رانندگی در محل های مورد نظر به طول سه کیلومتر، تامین آسفالت برای پروفیل سازی نقطه آب نما و تعریض و توسعه محل اتصال این جاده روستایی از این برنامه بوده است.
وی با اشاره به اینکه این محور روستایی است و رانندگان وسایل نقلیه عبوری باید قوانین و مقررات مربوط به اینگونه محورهای کم عرض را رعایت کنند، ادامه داد: شیب طولی و عرضی محورهای روستایی تعریف شده است و برای عبور آب در اینگونه محورهای روستایی، آب نما تعریف می شود که تنها مختص این محور نیست.
وی در خصوص انتقاد از نوع احداث زیرگذر راه آهن و اتصال آن به محورهای روستایی در این منطقه، گفت: صالح آباد روستایی با حدود 200 خانوار است و برای اینگونه مناطق زیرگذر ساده احداث می شود و در مجموع آشنا نبودن رانندگان با نوع راه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه، علت سوانح در اینگونه محورهای روستایی است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به محدودیتهای اعتباری و تخصیص 30 درصد اعتبارات این اداره کل، گفت: مسایل و مشکلات راه را با تلاش فراوان رفع و رسیدگی می کنیم.ک/3
611/599 /1596



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن