تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی و مدیریت کاروانسرای گوره درق به بخش خصوصی واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازسازی و مدیریت کاروانسرای گوره درق به بخش خصوصی واگذار می شود تبریز- ایرنا- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کاروانسرای گوره درق در صورت استقبال سرمایه گذاران برای بازسازی و مدیریت به بخش خصوصی واگذار می شود.


محمدصادق پورمهدی روز دوشنبه در بازدید از این کاروانسرا که در اثر زلزله سال 91 ارسباران تخریب شده است، افزود: متاسفانه اعتبار لازم برای بازسازی این مکان تاریخی و گردشگری وجود ندارد.
وی گفت: این منطقه به جهت اینکه در مسیر گردشگری منطقه ارسباران واقع شده دارای توجیه فنی و اقتصادی برای اجرای پروژه های خدمات گردشگری بوده و مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.
فرماندار شهرستان اهر نیز دراین بازدید، اختصاص اعتبار برای پروژه های تاریخی و گردشگری شهرستان را یکی از نیازهای اساسی برشمرد و خواستار توجه ویژه استانداری و میراث فرهنگی و گردشگری به این امر شد.
رضا صدیقی گفت: در زلزله سال 91 اکثر آثار تاریخی شهرستان آسیب دیده بود که قسمتی از آنها بازسازی و برخی از این آثار از جمله بقعه شیخ شهاب الدین، حصار خشتی، خانه دکتر قاسم، کاروانسرای گوره درق نیاز به مقاوم سازی و مرمت تخصصی نیاز دارند که انتظار داریم دراین خصوص میراث فرهنگی اهتمام ویژه به این امر داشته باشند.
7225/7236/587



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن