تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عید فطر جشن بازگشت به فطرت پاك انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با صدور پیامی عنوان کرد: عید فطر جشن بازگشت به فطرت پاك انسانی است خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با صدور پیامی عنوان کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاك انسانی است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد ساعت 12:58



به گزارش خبرگزاری پانا، "علی سیفی نیا" رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر راتبریک گفت.  
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
رمضان ماه رحمت و مغفرت، ماه صیام و قیام بر علیه نفس اماره ، ماه عبادت و بندگی خاضعانه در برابر یکتای بی‌همتا در میعاد‌گاه فطر به پایان می‌رسد، فطر جشن فطرت‌های پاکی می‌باشد که در ماه میهمانی خدا به وصل و قربش نائل شده و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشد.
 
عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاك انسانی به بركت یك ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارك رمضان است.
پیشاپیش طلوع ماه شوال و حلول عید سعید فطر را که یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین جهان می‌باشد به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مد ظله العالی) کلیه مسلمانان بالاخص جامعه دانشگاهی ایران، فرهنگیان معزز و دانش آموزان عزیز و بویژه اعضای تشکلهای دانش آموزی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 
امیدوارم بهره معنوی فراهم آمده در این ماه مبارک ره توشه سایر ایام زندگی شما باشد.
 
سیفی نیا
رئیس سازمان دانش آموزی












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن