تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستین اردوگاه دانش آموزی شاخه زیتون هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
افتتاح نخستین اردوگاه دانش آموزی "شاخه زیتون" هلال احمر
معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از افتتاح نخستین اردوگاه دانش آموزی جمعیت هلال احمر تحت عنوان "شاخه زیتون" با تشکیل اردوهای دوستی خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید بابایی به انتخاب نام شاخه زیتون برای اردوگاه دانش آموزی هلال احمر اشاره کرد و گفت: این نامگذاری به دلیل اهمیت ویژه درخت زیتون در قرآن کریم و نماد صلح بودن شاخه این درخت صورت پذیرفته است.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: از دیگر دلایل انتخاب این نام آن است که مهمترین محصول کشاورزی شهرستان منجیل، زیتون است.

بابایی، هدف از ایجاد نخستین اردوگاه دانش آموزی هلال احمر را ایجاد یک پایگاه تخصصی جهت اردوهای فرهنگی و امدادی برای دانش آموزان عضو جمعیت هلال احمر خواند و گفت: این اردوگاه که دارای سایت آموزش امدادی، زمین های ورزشی و کلاسهای آموزشی است مرداد ماه امسال با تشکیل "اردوهای دوستی" ویژه دانش آموزان برتر جمعیت هلال احمر استانهای سراسر کشور افتتاح می شود.


انتهای پیام /







تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن