تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس حوزه علمیه کرمانشاه:عید فطر زمان غفران و بخشش الهی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدرس حوزه علمیه کرمانشاه:عید فطر زمان غفران و بخشش الهی است کرمانشاه - ایرنا - یکی از مدرسین حوزه علمیه کرمانشاه، عید سعید فطر را شبیه ترین روز به قیامت دانست و گفت: در این عید مبارک پروردگار، بخشش و غفران و رحمتش را شامل حال مردم و مومنین می کند.


حجت الاسلام ˈعبدالله کریمی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: این عید بزرگ پاداش یک ماه روزه داری خداوند به مومنان است.
وی خاطرنشان کرد: امیرالمونین (ع) در یکی از خطبه هایشان در نهج البلاغه فرموده است که در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته ای خطاب به روزه داران آنان را بشارت به آمرزیده شدن گناهانشان می کند.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: حضرت علی (ع)، روز عید فطر را شبیه ترین روزها به قیامت دانسته و فرموده اند که در این روز، نیکوکاران ثواب و گنهکاران زیان می بینند.
امام جماعت مسجد قبا در ادامه اظهار داشت: روز عید فطر را می توان روز عبرت گرفتن هم دانست و در روایات آمده است که انسان وقتی از منزل برای خواندن نمازعید خارج می شود زمانی را به یاد آرد که قصد خروج از قبر و رفتن به سوی خداوند را دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این روایات آمده است زمانی هم که انسان به صف نماز می ایستد زمانی را به یاد آورد که در محضر عدل الهی برای حسابرسی حاضر می شود و زمانی هم که نماز را اقامه و قصد برگشتن به منزل را دارد زمانی را یه یاد آورد که قصد برگشتن به منازل بهشتی خود را دارد.
حجت الاسلام کریمی گفت: روز عید فطر روز بسیار بزرگ و مهمی است که خداوند نظر لطف و مغفرت ویژه به مومنان دارد و خوب است در آخرین ساعات ماه مبارک رمضان بیشتر طلب استغفار کنیم تا در عید فردا خداوند متعال نگاه ویژه تری از سر لطف و رحمت به ما داشته باشد.
7458/567



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن