تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: تیم جوان شده تراکتور انتظارات هواداران را برآورده می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ذوالفقاری: تیم جوان شده تراکتور انتظارات هواداران را برآورده می کند تبریز- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم جوان شده و متفاوت تراکتور نسبت به سال های قبل انتظارات هواداران بیشمار این تیم را برآورده خواهد کرد.


ایوب ذوالفقاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، یکی از ویژگی های مهم تراکتورسازی در فصل جاری را باانگیزه بودن ان دانست و افزود: تک تک نفرات کنونی تراکتور به دلیل جوانی و با نشاط بودن از انگیزه های بسیار بالایی برای موفقیت و کسب نتایج درخشان در لیگ برتر برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: با وجود اینکه عده ای از همان ابتدا ساز مخالفت با تراکتور جدید را زدند، اما بنده از همان اول به توانایی های کادرفنی و بازیکنان اعتقاد داشته و همچنان بر این باورم تیم ما با کمک و حمایت های بی دریغ هواداران نتایج خوبی در لیگ برتر خواهد گرفت.
ذوالفقاری برگزاری دو اردو آماده سازی در تهران و ترکیه را موثر و بسیار مفید برای تقویت روحیه همکاری و هماهنگی در تراکتورسازی عنوان کرد و گفت: در این دو اردو و همچنین جام شهدا نفرات تیم به خودباوری لازم و هماهنگی نسبی جهت ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند دست یافتند.
وی حضور و قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا را بااهمیت برشمرد و یادآوری کرد: البته نباید در قهرمانی این جام غوطه ور شویم و من اطمنیان دارم با درایت کادرفنی ، بازیکنان از این موضوع آگاه بوده و درک درستی از تفاوت لیگ برتر با چنین دیدارهای دوستانه دارند.
ذوالفقاری وضعیت کلی تراکتورسازی برای برگزاری اولین دیدار در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان را خوب توصیف کرد و افزود: تیم ما به لحاظ بدنی و روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد و برای بازی مقابل حریف اهوازی خود آماده است.
وی درباره وضعیت آمادگی جسمانی ادینهو و عبدالزهرا نیز گفت: این دو نفر از روزگذشته درتمرینات تراکتورسازی حاضر شده اند و برای هماهنگی با سایر نفرات به زمان نیاز دارند.
ذوالفقاری ابراز امیدواری کرد هواداران متعصب تراکتورسازی از هفته اول لیگ برتر با حضور پرشمار خود در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوب خود زمینه های موفقیت و کسب نتایج درخشان را فراهم سازند.
7236/587/ 1495



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن