تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799083851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجو برنامه های آماده سازی تیم های فوتبال امید و جوانان را تشریح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دانشجو برنامه های آماده سازی تیم های فوتبال امید و جوانان را تشریح کرد تهران - ایرنا - سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برنامه ها اردوهای تمرینی و آماده سازی تیم های فوتبال امید و جوانان برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون و رقابت های قهرمانی آسیا را تشریح کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال ،رسول دانشجو ادامه داد: تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان که از 19 تیرماه در ترکیه به سر می برد ، پس از انجام چند بازی دوستانه فردا (یکشنبه ) راهی تهران خواهد شد و سپس برای برگزاری چهار تا پنج بازی دوستانه راهی کشور آلمان خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی زمان اردوی آلمان اعلام خواهد شد ، افزود : این اردو نیز به مدت 10 روز خواهد بود و تیم فوتبال زیر 19 سال ایران به محض بازگشت از اردوی آلمان راهی مسابقه های بین المللی و چهار جانبه چین می شود.
به گفته دانشجو در رقابت های چهار جانبه چین علاوه بر ایران و کشور میزبان تیمی از کشور مکزیک و یک تیم اروپایی نیز حضور دارند که هنوز نام کشور اروپایی مشخص نشده است.
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در راستای ارتقا آمادگی تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان در حال برنامه ریزی برای میزبانی ایران جهت برگزاری یک دوره رقابت های چهارجانبه در کیش هستیم.
وی با توضیح اینکه نامه نگاری های لازم با مسئولان فوتبال کشورهای قطر ، کره جنوبی و ژاپن در زمینه برگزاری این رقابت های چهار جانبه در کیش انجام شده است ، گفت: قطر آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرده است و ما منتظر دریافت پاسخ از کره جنوبی و ژاپن دراین زمینه هستیم ، و در صورت توافق این دو کشور فوتبالیست های جوان ما می توانند دو سبک بازی را در کیش تجربه کنند.
و این به تیم ملی جوانان کمک شایان توجهی خواهد کرد تا به هماهنگی های لازم برسد و خود را برای رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا - مقدماتی جام جهانی 2015 نیوزلند ،که از 17 مهر تا اول آبان ماه 93 به میزبانی کشور میانمار برگزار خواهد شد آماده کنند.
دانشجو در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال امید کشورمان نیز گفت: این تیم امروز (28 تیرماه ) راهی اردن خواهد شد و قرار است پنج بازیکن دیگر تیم ملی امید که عضو تیم های باشگاه های لیگ برتر هستند از ترکیه راهی کشور اردن شوند.
به گفته دانشجو با توجه به اینکه در حال حاضر شش تیم از تیم های لیگ برتر به منظور ارتقا سطح آمادگی در ترکیه اردو زده اند ، براساس توافقات انجام شده بین فدراسیون فوتبال و باشگاه ها ، پنج بازیکن از مجموع این باشگاه ها از ترکیه به جمع ملی پوشان تیم امید در اردن افزوده می شوند.
وی ادامه داد: تیم ملی امید کشورمان به سرمربیگری نلو وینگادا بعد از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی المپیک اردن ، راهی ارمنستان خواهد شد و در آنجا نیز دو بازی تدارکاتی با زیر 21 سال این کشور انجام خواهد داد.
به گفته دانشجو سپس تیم ملی امید کشورمان برای انجام دو دیدار با تیم امیدهای چین راهی چین خواهد شد که این رقابت ها از 14 تا 17 شهریور ماه انجام خواهد شد.
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با توجه به هماهنگی های انجام شده از سوی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال امید کشورمان 20 شهریور ماه به منظور شرکت در بازی های آسیایی اینچئون راهی کره جنوبی خواهد شد.
دانشجو اضافه کرد: به این ترتیب تیم ملی امید کشورمان ضمن برگزاری 11 اردوی داخلی و سه مسابقه تدارکاتی در کشورهای اردن ، ارمنستان و چین راهی اینچئون خواهد شد.
بازی های آسیایی اینچئون از 28 شهریور ماه تا 12 مهرماه برگزار می شود که ورزشکاران کشورهای مختلف آسیا در 28 رشته المپیکی و 8 رشته غیر المپیکی با هم رقابت خواهند کرد.
دانشجو در ادامه به اردوی تیم فوتبال نوجوانان زیر 16 سال کشورمان در شهر بابلسر اشاره کرد و گفت: این تیم به منظور شرایط آب و هوایی شهر بابلسر و شباهت آن با آب و هوای تایلند از 26 تیرماه در این شهر حضور دارد و این اردو تا ا ول مرداد ماه ادامه خواهد یافت.
وی در ادامه به درخواست فدراسیون فوتبال ژاپن برای انجام سه بازی دوستانه تیم فوتبال نوجوانان این کشور با تیم نوجوانان ایران اشاره کرد وگفت: این دعوت برای فوتبال ما از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا نشان از اعتبار فوتبال ما در رده پایه دارد و قرار شده است تیم فوتبال نوجوانان ما ضمن دو بازی دوستانه با تیم رده نوجوانان این کشور یک بازی دوستانه نیز مقابل تیم زیر 18 سال این کشور برگزار کند.
براساس این گزارش تیم فوتبال نوجوانان ایران 13 شهریور ماه راهی تایلند خواهد شد تا در رقابت های قهرمانی نوجوانان زیر 16 سال 2014 آسیا - مقدماتی جام جهانی 2015 شیلی شرکت کند.
این رقابت ها 15 تا 29 شهریور ماه در کشور تایلند برگزار خواهد شد.
سرپرست کمیته جوانان در خصوص تیم ملی زیر 14 سال که خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی همدان آماده می کند ، ضمن قدردانی از مسئولان هیات فوتبال استان همدان گفت: اردوهای این تیم در حال برگزاری است و آخرین اردوی این تیم در شهر همدان برگزار می شود و براساس هماهنگی های صورت گرفته آخرین تمرینات این تیم در زمین اصلی مسابقه انجام خواهد شد.
تیم فوتبال زیر 14 سال پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی همدان برگزار خواهد شد ، خود را برای رقابت های مقدماتی نوجوانان 2015 اسیا که سال آینده برگزار می شود آماده می کند.
این رقابت ها مرداد ماه در همدان برگزار خواهد شد.
دانشجو در پایان به تشکیل تیم فوتبال زیر 13 سال کشورمان به سرمربیگری محمود بیداریان اشاره کردو گفت: اولین مرحله اردوی این تیم از دوم تا پنجم مرداد ماه برگزار خواهد شد و هدف از راه اندازی این تیم شرکت آنان در رقابت های فستیوال بین المللی فوتبال است که آبان ماه سالجاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
ورزشی (1)**1828 ** 1569
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





28/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن