تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی بر پایه سرمایه‌ معنوی افراد و جامعه استوار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان جعفرزاده:
اقتصاد مقاومتی بر پایه سرمایه‌ معنوی افراد و جامعه استوار است
رشت – خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: این اقتصاد بر پایه و اساس سرمایه‌ معنوی افراد و جامعه استوار است.



به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفرزاده پیش از ظهر دوشنبه در نشست بررسی راهکارها و موانع اقتصاد مقاومتی افزود: ايستادگي و پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي تواند الهام بخش ساير ملت ها براي حركت به سمت استقلال و نفي وابستگي باشد. وی همچنین اظهارداشت: " اقتصاد مقاومتی " اقتصادی فعال و پویا مبتنی بر دانش و سرمایه بومی، فرهنگ دینی و اسلامی است و به واسطه این مهم می توان بر تحریم ها پیروز شد. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌ شناسی اقتصاد كشور و موانع و نیازمندی‌ های تحقق اقتصاد مقاومتی نخستین نیاز برای شناخت بسترها و زمینه‌ های تحقق این مهم است. وی تاکید کرد: فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی نیاز به رصد و دیده‌ بانی فضای اقتصادی داخلی و بین‌ المللی و نیز گردآوری آمارهای دقیق و ‌روزآمد دارد. جعفرزاده بیان داشت: اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس سرمایه‌ معنوی افراد و جامعه استوار است بدون معنویت و سلامت معنوی، مقاومت شكننده است. وی در ادامه بر ضرورت تبدیل بحث اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج مراکز دانشگاهی و علمی تاکید کرد و افزود: با فراهم سازی فضا برای حضور جوانان مومن و خلاق ایران اسلامی در عرصه اقتصادی به یقین تحولات مثبتی در این عرصه شاهد خواهیم بود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:  مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی ثبات است. ثبات در تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و در نهایت ثبات در آرامش اقتصادی امری ضروری است. وی تصریح کرد: سرمایه همیشه به دنبال محیطی امن و باثبات است بنابراین ثبات در تصمیم گیری ها مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی است. جعفرزاده در ادامه اعتماد به بخش خصوصی را یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: بحث اقتصاد مقاومتی می تواند به تولید داخلی و ملی کشور کمک کند و نقش اصناف، مجامع و سازمان های صنفی دراین امر بسیار تاثیر گذار است.


۱۳۹۳/۵/۶ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن