تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره های مهربانی میزبان 16 هزار نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفره های مهربانی میزبان 16 هزار نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد شدند یاسوج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:سفره های افطاری داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان در ماه مبارک رمضان، میزبان 16 هزار میهمان نیازمند شدند.


مسعود مثنوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیویه و بویراحمد با تاسی از سنت حسنه حضرت علی (ع)، طرح ملی همای رحمت را با رویکرد برپایی سفره های مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان، اجرا کرد.
وی بیان کرد: برای برپایی 65 سفر ه مهربانی در این استان 850 میلیون ریال هزینه شد.
مثنویی ابراز داشت: امسال، با برپایی سفره های مهربانی داوطلبان در دو بخش روستایی و شهری، نیازمندان و بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانواده یا خانواده های بی سرپرست، ایتام و خانواده های کم برخوردار مناطق محروم، خانواده های زندانیان و محرومان، معلولان، سالمندان و از کار افتادگان اطعام شدند.
وی توزیع دو هزار و 50 سبد غذایی به ارزش ریالی 674میلیون ریال را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
7461/671



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن