تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری: عملیات مرصاد خودکشی تمام عیار برای منافقین بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری: عملیات مرصاد خودکشی تمام عیار برای منافقین بود ساری - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری با بیان اینکه در عملیات ظفرمندانه مرصاد در پنجم مرداد ماه سال 1367 رزمندگان اسلام در این عملیات پیروزی های چشمگیری در تاریخ دفاع مقدس به ثبت رساندند، گفت: عملیات مرصاد در واقع یک نوع خودکشی تمام عیار برای منافقین بود .


حجت الاسلام ˈمحمد تقی خلیل نژادˈ روز دوشنبه به مناسبت سالروز عملیات ظفرمندانه رزمندگان اسلام تحت عنوان عملیات مرصاد ( پنجم الی هفتم مرداد ماه سال 1367) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارایرنا، افزود: با پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در عملیات ظفرمند مرصاد، خیانت جریان منافقین با قرار گرفتن این گروهک زیر پرچم صدام معدوم و بعثی ها برای مردم ایران و جهان افشا شد.
وی اظهارداشت: در طول دوران جنگ تحمیلی و تا زمان امضاء قطعنامه توسط عراق ، منافقین همواره به عنوان بازوی اطلاعاتی و امنیتی عراق در خاک ایران محسوب می شدند و با فروش اطلاعات و حتی انجام برخی اقدامات تروریستی خوش خدمتی شایانی به صدام انجام دادند.
وی بیان داشت: پیروزی غرورآفرین رزمندگان اسلام در عملیات ظفرمند مرصاد سند دیگری از تروریست بودن جریان منافقین در مجامع بین المللی رو کرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری با اشاره به اینکه عملیات مرصاد نماد غیرت و همت رزمندگان اسلام در دفاع از کشور بود ، ادامه داد: در این عملیات رزمندگان اسلام با انهدام تجهیزات دشمن و به هلاکت رساندن شماری از منافقین ، خاک وسیعی از میهن اسلامی از وجود منافقین و سربازان بعثی عراق پاکسازی شد.
حجت الاسلام خلیل نژاد اضافه کرد: عملیات مرصاد آخرین عملیات رزمی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است، با این تفاوت این بار نیروهای دشمن از جنس عراقی نبودند، بلکه ایرانیانی بودند که در قالب نیروهای شبه نظامی موسوم به ارتش آزادی بخش ملی، تحت رهبری مجاهدین خلق، با حمایت دولت عراق به مرزهای ایران حمله کرده بودند.
وی گفت: در این عملیات منافقین بر اساس یک برنامه زمان بندی شده در طرح پلید و شیطانی خود قصد داشتند با بهره گیری از تجهیزات جنگی صدام از شهرهای ˈسرپل ذهابˈ، ˈاسلام آبادˈ، ˈهمدانˈ و ˈقزوینˈ عبور کرده و خود را به تهران برسانند و نظام اسلامی را ساقط کنند اما به فضل الهی ترفندهای شوم شان به یاس و ناامیدی تبدیل شد.
پنجم الی هفتم مرداد ماه سال 67 به نام عملیات ظفرمند مرصاد ویژه دفاع مقدس نامگذاری شد.ک/3
609/608



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن