تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: تهران رقیب سخت واشنگتن در صادرات نفتی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رویترز: تهران رقیب سخت واشنگتن در صادرات نفتی

رویترز: تهران رقیب سخت واشنگتن در صادرات نفتی
خبرگزاری تسنیم: یک خبرگزاری انگلیسی گزارش داده ایران با فروش نفت ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به چین، عرصه را برای ورود نفت خام آمریکا به این کشور آسیایی که از بزرگترین مشتری‌های بازار انرژی جهان است تنگ کرده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، خبرگزاری انگلیسی رویترز گزارش داده ایران با فروش نفت ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به چین، عرصه را برای ورود نفت خام آمریکا به این کشور آسیایی که از بزرگترین مشتری‌های بازار انرژی جهان است تنگ کرده است.

رویترز در این گزارش در روز یکشنبه 27 جولای می‌نویسد آمریکا پس از 40 سال برای اولین بار قصد دارد اقدام به صادرات نفت خام کند و در این میان با رقیبی سرسخت به نام ایران مواجه شده است.

در حالی که برخی کشورهای خریدار نفت مانند ژاپن و کره جنوبی تمایل دارند نفت خام آمریکا را خریداری کنند، چین با توجه به قراردادهای سالانه با ایران انتظار نمی‌رود در کوتاه مدت از این کشور نفت بخرد.

صادرات نفتی ایران از زمان کاهش تحریم‌ها علیه این کشور پس از توافق موقت ژنو با رشد 30 درصودی به 1.25 میلیون تا 1.3 میلیون بشکه در روز رسیده که بخش اعظم آن از پارس جنوبی راهی چین می‌شود.



1393/5/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن