تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت ۲۰۰ تروریست تکفیری/ورود ۹۰۰ عضو ارشد داعش به موصل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هلاکت ۲۰۰ تروریست تکفیری/ورود ۹۰۰ عضو ارشد داعش به موصل


ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه نبرد با تروریستهای بعثی - داعش ، وارد منطقه الضلوعیه در جنوب تکریت شده اند تا آن را به طور کامل پاکسازی کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرها حاکیست : نیروهای ارتش برای حمله به دو منطقه در شمال استان بابل و جنوب کرکوک و پاکسازی این مناطق از تکفیریها در آمادگی کامل بسر می برند. ارتش و داوطلبان عراقی موفق شدند : پنج روستای وابسته به شهر العظیم از توابع استان دیاله را پاکسازی کنند.
حملات ارتش عراق
وزارت دفاع عراق اعلام کرد : بیش از 200 تروریست تکفیری در دو حمله هوایی به محل تجمع تروریست ها در کرکوک و صلاح الدین کشته شدند.
 ستاد عملیات استان انبار نیز از کشته شدن "ابو وسام التونسی "سرکرده گروه تروریستی الزرقاوی و پنج تن از همراهانش در جنوب فلوجه خبر داد. همزمان اقدام تروریست های تکفیری به انهدام مساجد و مقبره های اسلامی در موصل باعث افزایش تشکیل گردان های جنگی از سوی جوانان عراقی شده است. در همین حال  گروه تروریستی داعش، 900 تن از اعضای ارشد خود را که تبعه کشورهای مختلف عربی هستند، از طریق سوریه وارد عراق و شهر موصل کرد.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالمجید البعاج" عضو جنبش "افسران آزاده" در عراق اعلام کرد، 900 تن از اعضای داعش که تبعه کشورهای عربی هستند، پس از 2 روز اردو زدن نزدیک مرزهای سوریه، شنبه شب وارد شهر موصل شدند.
در همین حال سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" نوشت: گروه تروریستی داعش در حال وارد کردن اعضای ارشد خود از کشورهای عربی به موصل است.
وی افزود: گروه تروریستی داعش این افراد را در مدارس و مسجد جامع موصل و برخی منازل اسکان می‌دهد، و سعی می کند شورایی را از اعضای عرب خود تشکیل دهد.
 


دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن