تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث پارک تخصص ترافیک در منطقه الهیه مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر فرهنگ سرای ترافیک خبرداد احداث پارک تخصص ترافیک در منطقه الهیه مشهد خبرگزاری پانا: مدیر فرهنگ سرای ترافیک مشهد گفت: طرح توجیهی پارک ترافیک نوشته شده است قرار بود این طرح در جوار فرهنگ سرا احداث شود اما سازمان ترافیک احداث پارک تخصصی ترافیک را در الهیه آغاز کرده و قرار است بهره برداری این پارک برعهده فرهنگسرای ترافیک باشد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ مرداد ساعت 08:55



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، محمد اسکندری نژاد بیان کرد:  در جلسه ای که با سه نهاد اصلی حوزه مرتبط با ترافیک پلیس راهور، سازمان ترافیک، دانشگاه علوم پزشکی داشتیم به این مسئله دست یافتیم که در حوزه ایمنی مهمترین مسئله ما کودکان و راکبین موتور سیکلت هستند که تا به امروز به این دو گروه توجه ای در حوزه ترافیک نشده است به همین منظور برنامه های آموزشی سال 93 فرهنگ سرای ترافیک با محوریت عبور ایمن کودکان از گذرگاه های مجاز و ایمنی راکبین موتورسیکلت برنامه ریزی و اجرا میشود. وی افزود: قانون، ترافبک و اخلاق سه ضلع ترافیک هستند اما ایمنی از اخلاق مهم تر است اما در فرهنگ سرای ترافیک از شعارهای اخلاقی برای آموزش های ایمنی استفاده می کنیم.   اسکندری نژاد تصریح کرد: پروژه های فرهنگ سرای ترافیک در دو حوزه تخصصی و عمومی برگزار میشود که طرح ترافیک یار،  حرکت، عبور ایمن، راه و چاه از جمله این طرح ها است. ترافیک یار مدرسه مدیر فرهنگ سرای ترافیک خاطرنشان کرد: در طرح ترافیک یار که از ابتدای مهر ماه تا نوروز 94 فعالیت خواهد داشت 100 مدرسه حادثه خیز مشهد شناسایی شده اند و از طریق تشکل  انجمن اسلامی مدارس کمک گرفته ایم و دانش آموزان عضو از ما میشوند و هرماه مسابقاتی فراخوان میشود و یکسری برنامه های ترافیکی انجام میدهند مانند روزنامه دیواری، نقاشی،قصه گویی از طرفی ترافیک یارمدرسه این وظیفه را دارد که دیگر دانش اموزان را در هنگام خروج از مدرسه از خیابان عبور دهد.
تئاتر تقاطعی و پرفورمنس حرکت وی اذعان کرد: طرح حرکت که در بازه زمانی 2 تا 3 ماه از طریق نوجوانان در خیابان های اصلی شهر و شریانات ترافیکی اجرا میشود به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح اکران های شهری، تیزر تلویزیونی، تئاترهای تقاطعی و پرفورمنس جهت جریان سازی این طرح از اول محرم برگزار میشود.
 عبور ایمن اسکندری نژاد اظهار کرد: طرح عبور ایمن ویژه دانش اموزآن 4 تا 9 سال در قالب نمایش، قصه، مسابقه، آموزش مستقیم طریقه عبور از خیابان و... اجرا میشود که تا 12 فروردین ماه ادامه دارد.
راه و چاه وی عنوان کرد: طرح راه و چاه ویژه آموزشگاه های رانندگی و مراکز ترخیص خودرو برگزار میشود به همین منظور 15 آموزشگاه رانندگی بزرگ مشهد و مراکز ترخیص خودرو شناسایی شده اند، در این طرح جزوه های آموزشی  برای مربیان و آموزش در کلاس درس و دو مستند در نظر گرفته شده است همچنین هر ماه یک پیام مرتبت طراحی و در آموزشگاه نصب میشود .
اکران های شهری از تو میخواهند   مدیر فرهنگ سرای ترافیک گفت: 150 پیام یک جمله ای تولید شده است بطوریکه  برای هر ریز مسئله 10 پیام طراحی میشود این طرح که با همکاری 100 طراح اجرا میشود در یک کارگاه ورکشاپ تبدیل به استندهای شهری میشود و هر ماه در سطح شهر و آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی اکران میشود.   وی تصریح کرد: همایش ائمه جماعات مسجد باحضور آقای قرائتی و مسئولین حوزه های دینی و ترافیکی سطح شهر، 150 روحانی و ائمه جماعت مساجد برگزار میشود که براین اساس طرح را در دل مسجد اجرا خواهیم کرد علاوه بر این اکران مستند ترافیکی، نمایشگاه و مسابقات نیز برگزار میشود این همایش اواخر ماه مبارک رمضان برگزار میشود، هدف بعدی ما در حوزه ترافیک ارسال نشریه ماهانه و اینفو گرافی به سرخط های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است.   اسکندری نژاد خاطرنشان کرد: دو نمایشگاه پارکی با عنوان شهر شاد در عید فطر و دهه کرامت همراه با نمایشگاهی پارکی برگزار خواهد شد، در نمایشگاه قرآن و عترت و محافل نور و نسیم رحمت نیز در قالب های متنوعی به بحث دینی ترافیک و حوادث نظیر قصاص خواهیم پرداخت.
پارک موضوعی ترافیک وی تصریح کرد: طرح توجیهی پارک ترافیک نوشته شده است قرار بود این طرح در جوار فرهنگ سرا احداث شود اما سازمان ترافیک احداث پارک تخصصی ترافیک را در الهیه آغاز کرده و قرار است بهره برداری این پارک برعهده فرهنگسرای ترافیک باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن