تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803720969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:گفتمان اعتدالگرا نقشی اثرگذاردر توسعه متوازن کشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس:گفتمان اعتدالگرا نقشی اثرگذاردر توسعه متوازن کشور دارد گچساران - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان میانه روی و اعتدال گرا نقش اثرگذاری در توسعه متوازن کشور دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا تاجگردون یکشنبه شب در جمع بازاریان گچساران با اشاره به این که بازار قلب اقتصاد هر جامعه ای و بازاریان عوامل اصلی توسعه و رونق هر کشوری هستند افزود:قومیت گرایی، جناح بندی های سیاسی و تفکر قبیله ای سه عنصر اصلی سد راه همدلی و همبستگی مردم برای دستیابی به اهداف بزرگ مانند خوداتکایی و کاهش وابستگی به بیگانگان است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:بهره گیری از فکر خلاق، ایده های نو، شناسایی نقاط قوت، تقویت آنها و رفع معایب، نقطه ضعف ها و میدان دادن به متخصصین در اجرای امور گره گشای مشکلات کشور است.
تاجگردون بیان کرد: سیاسی کاری تا جایی که مانع رضایت مردم، خدمت به خلق خدا و جلوگیری از رعایت قانون، شرع و اخلاق نباشد خوب است و بیشتر از آن باعث رکود جامعه خواهد شد.
نماینده مردم باشت و گچساران کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبی به معنی از بین بردن معایب موجود و اصولگرایی به مفهوم مراعات اعتدال و جلوگیری از افراط و تفریط مفید است.
تاجگردون با بیان اینکه ایجاد فضای کسب و کار سالم برای بالا بردن سطح رفاه و زندگی اجتماعی مردم وظیفه مسوولان و قانون گذاران است اضافه کرد: مردم با قدرشناسی از اقدامات مثبت انجام شده و برداشتن گام هایی برای تکمیل برنامه های دولت و مجلس می توانند یاری گر مسوولان در حل مشکلات جامعه باشند.
وی به ضرورت وفاق و همدلی گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه اشاره کرد وگفت: همه افراد جامعه باید برای ساختن ایران اسلامی با هم تلاش کنند.
در این جلسه ساماندهی صنوف آلاینده، احداث سردخانه مواد غذایی، ایجاد نمایشگاه های دایمی فروش وزیباسازی شهر دوگنبدان(مرکز شهرستان گچساران) به عنوان خواسته های بازاریان مطرح شد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه در واکنش به این خواسته ها از مسوولان و متولیان امر خواست با اجرای طرح هایی مانند ساماندهی خیابان شهید بلادیان به عنوان قلب بازار شهر دوگنبدان، ایجاد زیرساخت هایی مانند سردخانه زمینه فعالیت بنکداران بزرگ برای با ارزش شدن و متناسب شدن بازار که نتیجه آن افزایش سرمایه در گردش و در نهایت افزایش رفاه زندگی مردم است، تلاش کنند.
8143/671 /675



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن