تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب بارگاه پیامبران توسط داعش سناریوی رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده خبرگان رهبری: تخریب بارگاه پیامبران توسط داعش سناریوی رژیم صهیونیستی است ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تخریب بارگاه پیامبران توسط گروهک تروریستی داعش سناریوی رژیم صهیونیستی است.


حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گونه جنایات نشان می دهد گروهک تکفیری داعش نه تنها هیچ اعتقادی به ادیان آسمانی ندارند بلکه جهالت در آنها به اوج خود رسیده است.
وی اظهار کرد: داعش با هدایت اسرائیل غاصب برای جریحه دار کردن احساسات میلیونها مسلمان دست به نبش قبر و تخریب بارگاه ائمه معصومین (ع) و صحابه آنها می زند که این اعمال مورد قبول هیچیک از ادیان آسمانی نیست.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این گروهک ابزار دست رژیم صهیونیستی است گفت: زمانی می رسد که مدت زمان مصرف این گروهک به پایان رسیده و توسط اربابان خود به کام مرگ می رود.
رئیس دانشگاه جامع قم اضافه کرد: اگر چه گروهک تروریستی داعش با دلارهای نفتی دولتهای عرب و با سلاح های اسرائیل غاصب جنایت می کند ولی عربستان هم اکنون این گروهک را تهدیدی برای خود احساس کرده و تلاش می کند پس از مدتی به عمرش خاتمه دهد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: داعش با پرچم دروغین خود و به نام اسلام دست به وحشیانه ترین جنایات زده و بیش از 700 نفر را تاکنون به شهادت رسانده است.
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز تضعیف مسلمانان و نابودی آنها به دست گروههای تکفیری را از برنامه های اصلی اسرائیل و آمریکا عنوان کرد.
وی گفت: تمام کشورهای مسلمان وظیفه دارند به مبارزه با گروهک تکفیری داعش بپردازند مقابله با داعش تنها وظیفه مردم مظلوم عراق نیست چرا که داعش دشمن اصلی تمام مسلمانان است.
گروهک تروریستی داعش در چند روز اخیر اقدام به تخریب مرقد چند تن از پیامبران کرده و همچنان به تخریبهای خود ادامه می دهد.
8135/581



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن