تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803215937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو‌ حزب اعتماد‌ملی: رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر، داعش را سازماندهی می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
عضو‌ حزب اعتماد‌ملی: رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر، داعش را سازماندهی می‌کنند

عضو‌ حزب اعتماد‌ملی: رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر، داعش را سازماندهی می‌کنند
شکوری اظهار کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از حمله به غزه این است که این منطقه را به اشغال دائمی خود درآورده و مقاومت را از بین ببرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل شکوری، افزود: رژیم صهیونیستی همچنین به دنبال خلع سلاح مقاومت و شناسایی نقاط ضعف گنبد آهنین خود در برابر حملات موشکی است. جنگ داخلی سوریه، عراق و جنگ غزه با یکدیگر بصورت زنجیره‌وار در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در شرایطی حمله به غزه را انتخاب کرد که سوریه به عنوان یکی از قدرتمندترین اعضای مقاومت قادر نیست که در برابر این حملات اقدامی انجام دهد و مصر هم بخاطر شرایط داخلی خود واکنشی به این حملات نداشته و دولت عراق نیز بخاطر تحرکات داعش قدرت برخورد با رژیم صهیونیستی را ندارد. در گذشته سوریه، مصر و عراق در مقابل رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دادند ولی اکنون این سه کشور قادر نیستند به مردم فلسطین کمک کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه تحلیل خود از چرایی انتخاب زمان حاضر برای انجام موج جدید حملات علیه غزه، با اشاره به اینکه "حزب‌الله لبنان نیز به دلیل حضور در سوریه توان مقابله با رژیم صهیونیستی را ندارد"، اظهار کرد: در حال حاضر طلایی‌ترین فرصت برای رژیم صهیونیستی در جهت سرکوب غزه بوجود آمده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر، داعش را سازماندهی می‌کنند و به دنبال تغییر نقشه جغرافیایی خاورمیانه و تجزیه کشورهای این منطقه هستند"، گفت: در حال حاضر افکار عمومی نسبت به سرنوشت مردم فلسطین حساس شده و آنها بصورت خودجوش و انبوه تظاهرات کرده و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند؛ حتی سندیکای کارگری در ونزوئلا تقاضای تحریم کالاهای اسرائیلی را داشته و ما شاهد تظاهرات چندده هزار نفری در کشورهای اروپایی نیز هستیم.

شکوری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای مقابله با رژیم صهیونیستی حضور مداوم مردم و مخالفت آنها با حملات این رژیم است. از سویی مجامع مختلف کشورهای اسلامی و همچنین جنبش عدم تعهد می‌تواند با اقدامات خود نقش مؤثری داشته باشد. از سویی وزارت خارجه کشورمان هم باید تحرکات خود را برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه افزایش دهد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به نقش روسیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و افزود: سقوط هواپیمای مالزی در شرق اوکراین، روسیه را تحت تأثیر قرار داده است. در مورد این اتفاق دو نظر وجود دارد؛ یکی اینکه نیروهای اوکراینی به دستور آمریکا به دنبال سقوط هواپیمای پوتین بودند اما به اشتباه هواپیمای مالزی را هدف قرار دادند و نظر دوم این است که این اتفاق رخ داد تا خبررسانی غزه تحت‌الشعاع قرار گیرد و همچنین نقش روسیه را در برابر حملات اسرائیل خنثی کند.

وی اضافه کرد: اکنون روسیه در حال دفاع از خود درباره سقوط این هواپیماست؛ بنابراین نمی‌تواند به خوبی به نقش‌آفرینی در مورد مسأله فلسطین بپردازد؛ البته روسیه باید متوجه باشد که باید در قضیه فلسطین فعال‌تر شود تا ابتکار عمل را به دست بگیرد و فضای موجود را بشکند.

شکوری در پایان اظهار کرد: در قضیه حمله رژیم صهیونیستی به غزه باید بدانیم که این رژیم ضرر کرده زیرا ماهیت نژادپرستی و آدم‌کشی آن برای افکار عمومی دنیا روشن شده است.



1393/4/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن