تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاق بنیاد شهید به شورای عالی اشتغال مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
الحاق بنیاد شهید به شورای عالی اشتغال مجلس
بنیاد شهید و امور ایثارگران به شورای عالی اشتغال مجلس ملحق شد.


 مهدی فقیهی، معاون حقوقی و امورمجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به شورای عالی اشتغال مجلس ملحق شد.


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این الحاقیه بنیاد شهید، اظهار داشت: نمایندگان در نشست علمی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح الحاق یک بند به ماده 2 تشکیل شورای عالی اشتغال با 182 رأی موافق با کلیات این طرح موافقت کردند.


وی ادامه داد: نمایندگان پیشنهاد الحاق یک بند دیگر به ماده دو قانون تشکیل شورای عالی اشتغال مبنی بر الحاق بنیاد شهید و امور ایثارگران به شورای عالی اشتغال را به رأی گذاشتند که نمایندگان با 127 رأی موافق، با آن موافقت کردند.

فقیهی، با تأکید بر ماده 2 قانون تشکیل شورای عالی اشتغال، خاطرنشان کرد: در بند 21 ماده 2 قانون تشکیل شورای عالی اشتغال، بنیاد شهید و امور ایثارگران در ترکیب اعضای شورای عالی اشتغال قرار گرفت.

گفتنی است، نمایندگان با طرح الحاق بنیاد شهید و امور ایثارگران به شورای عالی اشتغال با 182 رأی موافق از مجموع 222 نماینده حاضر در مجلس موافقت کردند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن