تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813254823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 14 موسسه قرآنی در قرچک/ بیش از 750 هیئت در قرچک دایر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام منتظری در گفتگو با مهر:
فعالیت 14 موسسه قرآنی در قرچک/ بیش از 750 هیئت در قرچک دایر است
قرچک - خبرگزاری مهر: رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک با اشاره به فعالیت بیش از 14 موسسه و خانه قرآنی در این شهرستان گفت: در قرچک بیش از 750 هیئت ثبت شده که در ایام و مناسبتهای مختلف به برگزاری مراسم می پردازند.



حجت الاسلام حسن منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پتانسیل و ظرفیتهای فرهنگی در قرچک اظهار داشت: شهرستان به دلیل مهاجر پذیر بودن، بسیاری از اقوام را در خود جای داده به همین خاطر می تواند یک فرصت برای مسئولان فرهنگی این شهرستان باشد. رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک افزود: اگرچه قرچک کم ترین فاصله را تا تهران نسبت به بسیاری از شهرهای استان دارد اما نیازمند توجه بیشتر در مسائل فرهنگی و اجتماعی است و این مسأله جز با تلاش و همت همه مدیران و مسئولان و حمایت های مردم انجام نمی شود. قرچک نیازمند توجه بیشتر در مسائل فرهنگی و اجتماعی است وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی های خود همواره بر روی مسائل فرهنگی تأکید فراوان دارند و مدیران و مسئولان و خانواده های کشور را نسبت به توجه بیشتر به موضوعات فرهنگی دعوت کرده اند.

منتظری اضافه کرد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی که از طریق جنگ سخت نتوانستند در اراده ملت ایران نفوذ کنند با تجهیز امکانات و استفاده از ظرفیت های رسانه ای، تلاش دارند تا در اعتقادات مردم بویژه نسل جوان و نوجوان تأثیر بگذارند به  همین خاطر مقام معظم رهبری می فرمایند که بنده نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه جدی دارم.

این مسئول عنوان کرد: این دغدغه آنچنان مهم و اساسی است که مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند به همین خاطر وظیفه همه اقشار و طبقات بویژه مسئولان و مدیران فرهنگی بسیار سخت و دشوار است. انجام فعالیتهای فرهنگی بدون حضور مردم هیچ تأثیری نخواهد داشت وی بیان داشت: ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که انجام فعالیت های فرهنگی بدون حضور مردم هیچ تأثیری نخواهد داشت و تا خانواده ها نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه نداشته باشند هیچگاه به نتایج دلخواه نخواهیم رسید.

منتظری با اشاره به ظرفیت های مختلف و موجود در قرچک اظهار داشت: هم اکنون بیش از 14 موسسه و خانه قرآنی در سطح شهرستان قرچک مشغول به فعالیت هستند که در فصل تابستان پذیرای خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان است.

این مسئول تأکید کرد: قرچک در موضوعات قرآنی از ظرفیت و پتانسیل بالا و ویژه ای برخوردار است به طوری که درخشش نوجوانان و جوانان این منطقه در مسابقات قرآنی و مذهبی نمونه کوچکی برای تصدیق این ادعاست.

وی گفت: همچنین در سطح قرچک بیش از 750 هیئت مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ثبت شده که بیش از 700 هیئت در مناسبت ها و ایام مختلف با برگزاری مراسم جشن و سوگواری، پذیرای ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت هستند.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن