تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معمای طرح ملی در 18 میلیون مترمربع زمین جنگلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معمای طرح ملی در 18 میلیون مترمربع زمین جنگلی نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن احداث بزرگراه تهران - شمال، گفت: برای احداث بزرگراه 18 میلیون مترمربع زمین از جنگل های منطقه تحویل پیمانکار بزرگراه شده است اما هنوز هم این پروژه به جایی نرسیده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر افزود : آن روزها اعلام شد که در ازای واگذاری 32 میلیون مترمربع زمین که بخش عمده آن جنگل بود، احداث بزرگراه انجام شود، در حوزه مناطق چالوس، نوشهر و کلاردشت 18میلیون متر مربع زمین به آنان تحویل و سند آن هم زده شد.
وی ادامه داد : این زمین ها به قیمت یکهزار ریال برای هر مترمربع واگذار شد و با توجه به بررسی های انجام گرفته و دریافتی و پیمایشی در این حوزه، بسیاری از این مکان ها مشجر بوده و جزو منابع طبیعی محسوب می شود.
احمدی با اشاره به تغییر مدیریت بنیاد مستضعفان، گفت : مدیریت جدید که فردی قابل و دلسوز با مدیریت جهادی است، علاوه بر پی گیری بحث زمین های بنیاد علوی، باید وضعیت زمین های بزرگراه را نیز پیگیری کند و مسوولان نباید اجازه ساخت و ساز در این زمین ها را بدهند.
وی افزود : برای احداث یک مسیر 120 کیلومتری حتی احتمال آسیب و خشک شدن دریاچه زیبا و گردشگری ولشت را نیز به جان خریدیم، اما هنوز بعد از حدود 20 سال اقدامات موثری صورت نگرفته است.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر جدیت در پیگیری وضعیت قطعات 2 و 3 بزرگراه تاکید کرد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی طرح سوال شد که چرا تکلیف پیمانکار این قطعات مشخص نمی شود.
وی با اشاره به اینکه در مقطعی به دنبال آن بودند که بودجه آن را در جای دیگری هزینه شود ، افزود : با نشست هایی که با قرارگاه خاتم الانبیاء داشتیم، آنها اعلام آمادگی کردند که مبلغ قابل توجهی بین 25 تا 50 درصد هزینه را پرداخت و در مقابل با دریافت عوارض جایگزین کنند.
احمدی گفت : این روند با جدیت دنبال می شود تا با بهره برداری از این طرح که از سال 53 مطرح بوده، با توجه به اهمیت و نیاز منطقه به سرانجام برسد.
وی درباره زمان بهره برداری از نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر نیز اظهار داشت : وزیر قول داد که با تامین اعتبارات لازم این نیروگاه در سال 95 به بهره برداری برسد و سایت آن نیز تا سه ماه دیگر آماده شود.
احمدی به وضعیت پزشک خانواده در مازندران نیز اشاره کرد و خواستار مساعدت مسوولان بهداشت ودرمان در حمایت بیشتر ازبیمه شدگان شد و گفت: اجرای این طرح مشکلات زیادی برای مردم در پی داشته است که باید مراحل اداری این طرح کاهش یابد.ک/3
1295/1535/1654



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن