تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی مهیا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مرکز آموزش جامع علمی -کاربردی امام خمینی(ره): امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی مهیا است تهران - ایرنا - رییس مرکز آموزش جامع علمی - کاربردی امام خمینی(ره) گفت: امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی در تمامی مقاطع دانشگاهی مهیا شده است.


به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، «محمدرضا گروسی» افزود: ادامه تحصیل دانشجویان انصرافی در هیچ مقطعی ممنوع نیست.
وی به نقل از معاون دانشجویان سازمان امور دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور درمورد وضعیت بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی گفت: این مساله از سوی کمیسیون موارد خاص دانشگاه ها و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل پیگیریست و در صورت موافقت، دانشجویان واجد شرایط می توانند در دانشگاه خود ادامه تحصیل دهند.
مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه این مساله بستگی به شرایط دانشجویان انصرافی دارد، ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده توسط دانشگاه، اگر فاصله زمانی انصراف این دانشجویان از تحصیل طولانی نشده باشد و شخص نیز دلایل قانع کننده ای برای ترک تحصیل داشته باشد، کمیسیون موارد خاص با گذراندن واحدهای باقی مانده موافقت خواهد کرد.
گروسی گفت: این دانشجویان بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه ها می توانند بحث ادامه تحصیل خود را دنبال کنند، به عنوان مثال دانشجویی که مهر ماه تقاضای خود را ارایه دهد در صورت موافقت از بهمن ماه 93 می تواند ادامه تحصیل دهد.
وی خاطرنشان کرد: پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی - کاربردی سال 1393 در دو بخش حضوری و غیرحضوری تا روز دوشنبه( ششم مرداد ماه) ادامه دارد و متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پذیرش در این دوره ها بدون آزمون است.
اجتمام ** 1880 ** 1071



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن