تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820274349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره استانی میراث فرهنگی ناملموس در خراسان جنوبی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره استانی میراث فرهنگی ناملموس در خراسان جنوبی برگزار می شود بیرجند - ایرنا - سرپرست دفتر امور خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: جشنواره استانی میراث فرهنگی ناملموس، شهریور امسال در استان برگزار می شود.


ˈمژگان شریفیˈ در کارگروه امور بانوان استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: این جشنواره با محوریت نقش زنان در احیا، حفظ، ترویج و انتقال بین نسلی میراث معنوی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در زمانه ای که با جهانی شدن و یکسان سازی فرهنگی مواجه هستیم، شناسایی و بیان تفاوتهای فرهنگی مردم امر حیاتی به نظر می رسد.
وی گفت: در چند دهه اخیر میراث فرهنگی توسعه یافته و به آثار و بناهای تاریخی محدود نمی‎شود بلکه میراث فرهنگی به دارایی های فرهنگی مردم جهان در شاخه هایی مانند هنرهای اجرایی و نمایشی، فعالیتهای جمعی، آیین ها و جشن ها، بیان های و سنتهای شفاهی نیز توجه می کند.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: میراث فرهنگی ناملموس نسل به نسل و سینه به سینه از اجداد بشر به ما ارث رسیده و می تواند به نسلهای بعد منتقل شود.
شریفی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی ناملموس نقش مهمی در گفتگوی فرهنگ ها ایفا می کند، بیان کرد: احترام متقابل به تنوع فرهنگی و شیوه های گوناگون زندگی را بالا می برد و فرصتی برای عرضه و ارائه فرهنگ و سبگ زندگی اصیل کشورها مختلف دنیا در عرصه بین الملل است.665



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن