تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مکارم شیرازی درگذشت دو استاد حوزه را تسلیت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله مکارم شیرازی درگذشت دو استاد حوزه را تسلیت گفت قم- ایرنا- آیت الله ˈناصر مکارم شیرازیˈ شنبه شب در پیام های جداگانه، درگذشت آیات ˈحسین شب زنده دارˈ و ˈعزیزالله عطاردیˈ از استادان حوزه علمیه را تسلیت گفت.


به گزارش ایرنا، در پیام این مرجع تقلید به مناسبت تسلیت درگذشت آیت الله شب زنده دار آمده است: فقدان اسفناک این ˈعالم وارسته و روحانی برجستهˈ مایه نهایت تاسف شد.
این پیام افزوده است: این عالم ربانی که سال ها از نزدیک وی را می شناختم، مظهر قدس، تقوا و ورع بود و با نهایت تواضع خدمات علمی و تبلیغی خود را در حوزه علمیه قم انجام می داد؛ تمام کسانی که با این عالم باتقوا آشنا بودند، خاطرات خوب و با ارزشی از وی داشتند.
این پیام ادامه یافته است: آن فقید سعید، پس از یک دوره درد و رنج به رحمت ایزدی پیوست و یاد وخاطره او در اذهان باقی ماند؛ خداوند وی را غریق رحمت گرداند و بر درجاتش بیفزاید.
این مرجع تقلید در ادامه، ضایعه درگذشت آیت الله شب زنده دار را به حوزه علمیه قم و بازندگان آن مرحوم تسلیت گفته است.
درپیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت درگذشت آیت الله عطاردی نیز، از فقدان این محقق برجسته حوزه، ابراز تاسف شده و آمده است: این عالم برجسته در دوران خود آثار تحقیقاتی فراوان از خود به یادگار گذاشت، محققی سخت کوش و عالمی فرزانه و اندیشمندی پرکار بود که هرگز قلم را به زمین نگذاشت و آثار با ارزش فراوانی از خود به یادگار نهاد.
این پیام ادامه یافته است: فقدان اسفناک این محقق برجسته را مخصوصا به حوزه علمیه خراسان و تمام علاقه مندان به وی و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همگی از خداوند خواهانم.
آیت الله حسین شب زنده دار جهرمی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم صبح روز شنبه به دلیل بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
پیکر این عالم وارسته امروز یکشنبه ساعت 18 و 30 از مسجد امام حسن عسکری(عج) در قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع خواهد شد.
آیت الله حاج شیخ عزیزالله عطاردی قوچانی، از تاریخ پژوهان و حدیث شناسان معاصر که آثار منحصر به فرد تاریخی و حدیثی را به جامعه علمی کشور تقدیم کرده بود، عصر روز سوم مرداد ماه، پس از یک دوره بیماری در 86 سالگی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران دارفانی را وداع گفت. ک/1 /7404/ 380/



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن