تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الصباح: داعش پیش از ورود به موصل در ترکیه آموزش دید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: الصباح: داعش پیش از ورود به موصل در ترکیه آموزش دید
کد خبر: ۴۱۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ - 26 July 2014



روزنامه دولتی الصباح عراق امروز شنبه فاش کرد که عناصر گروه مسلح موسوم به "دولت اسلامی" قبل از ورود به شهر موصل در ترکیه آموزش نظامی دیده بودند.

به گزارش  تسنیم، منابع آگاه به روزنامه الصباح گفتند: عناصر داعش قبل از ورود به شهر موصل در شمال عراق، در شهر غازی عنتاب در ترکیه آموزش هایی دیده بودند.

این منابع گفتند: عراقی های دارای تابعیت آمریکایی بر این پروژه نظارت داشتند و در جریان آن عراقی های خواهان پناهندی، اعراب و افراد دارای تابعیت های دیگر نظیر افغانی و پاکستانی آموزش دیدند.

این منابع افزودند: بودجه این پروژه را چندین طرف که بارزترین آنها عربستان، اسرائیل و قطر بود، تامین کرد و ابراهیم السامرائی ملقب به ابوبکر البغدادی تروریست و شاکر وهیب تروریست و همراهانش در این پادگانها دستکم دو سال آموزش دیدند و همچنین آنها با یک فروند هواپیمای خطوط هوایی اسرائیل (العال) به فلسطین اشغالی نیز سفر کردند.

به گفته این منابع، پادگانهای شهر غازی عنتاب عناصر مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه و دیگر گروهها را آموزش دادند.

روزنامه الصباح نوشت: دخالت های منطقه در امور عراق برای برهم زدن امنیت این کشور ادامه دارد و درپی کشف سلاح ها و تجهیزات سعودی، اردنی، ترکیه ای و اسرائیلی، نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای شورای بیداری در استان الانبار در غرب عراق، اسنادی بدست آوردند که در آن یکی از کشورهای منطقه به عناصر داعش توصیه کرده است تا انواع اقدامات تروریستی را برای کوچاندن اهل سنت از مناطق دارای بافت مختلط را به منظور رواج شایعه جنگ طائفه‌ای در دستور کار قرار دهد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن